Quote:
Originally Posted by amatør
Sikkert helt greit å bruke EK til Dubai, men jeg velger Thai any day til Thailand og resten av sør Asia/Australia isteden. grøss og gru med 3-4-3 konfigurasjonen i økonomi hos EK.. 
|
Også her. Jeg falder ikke på halen over EK. Fløj med dem i Juli/August. Cabin crew var høflige, men servicen på alle 4 flyvninger kom vældig sent (efter 2 timer). Desuden var mængden/kvaliteten af mad under gennemsnittet af, hvad jeg oplever hos SQ, TG og endda SK.
Værst var ground staff. De udviste total arrogance, da der var delay på 7 timer retur fra
MNL (fra midnat til kl 07). Der var ingen hotel, mat eller whatsoever. Missede min connection med 2 timer i
DXB og de ville have jeg skulle vente 22 timer på næste afgang, så jeg ville miste endnu en arbejdsdag. De hævdede, at der ikke var mulighed for ombookning, da alt var udsolgt (yeah, right). De valgte således også at lyve overfor mig.
Efter at have talt med meget store bogstaver blev jeg ombooket
DXB-
FRA-
CPH. Flyver man på økonomiklasse får man følelsen af, at man bare er et nummer. Det hele handler blot om volumen. Daddelselskab!
Flyver man med TG bliver man taget hånd om. Og så får man Star Alliance benefits. Klart at foretrække.