Quote:
Originally Posted by sexten
Kva er det med Florida som dreg deg tilbake år etter år?
|
Den største grunnen er at datteren min trives der og har mange underholdningstilbud. Jeg ville valgt et annet reisemål hvis jeg skulle på tur uten henne ettersom vi har vært der så mange ganger. Men jeg har det ikke fælt der heller, liker godt amerikansk mat og kultur. Klimaet er jo også behagelig. Det er en stor opplevelse for meg å få med seg soloppgang/solnedgang på stranda de første dagene.
Quote:
Originally Posted by youngflier
Hva var det å velge mellom av mat i snackbaren?
|
Detaljene på det husker jeg ikke. Det fantes chips, sjokolade, drikkevarer, teppe, taxfree-varer og sånt. Vi bestilte Pepsi Max, Boxerchips og kylling-wrap. Som nevnt var wrapen veldig god.
Quote:
Originally Posted by CapeFL
Takk for fin rapport! Ser du var endel heldigere enn vi var på vår tur over med Norwegian. Men bra med positiv omtale av et meget godt tilbud.
Vel og merke den dagen alt fungerer!
Vurder også leie av hus neste år. Kostnadsmessig tror jeg du kommer minst like billig ut, og mulighetene er uendelige.
Det finnes flere nordmenn som leier ut hus i FL(meg inkludert) så her finner du muligheter i alle prisklasser.
Reiser til FL med Norwegian igjen om 3 uker så ble ikke skremt nok sist! 
|
Det hadde vært veldig interessant å høre mer om din opplevelse med Norwegian. Leie av hus har jeg forstått at mange gjør, men jeg foretrekker vel egentlig servicen man får på et hotell. Dessuten bor vi alltid to steder i løpet av oppholdet, vet ikke om man får leid for så få dager.
Quote:
Originally Posted by flyBG
Var selv i Orlando i høstferien og jeg så selv den teksten over Disney World. Det var tydelig at det var mange nordmenn og svensker i Orlando. Var du tilfeldigvis oppe på Ellenton shopping centre? (Fult av normenn der)
|
Der har jeg nok aldri vært. Har holdt meg til Orlando Premium Outlets, The Loop og Florida Mall. Har hørt noen norske stemmer der også. Flere blir det vel når Norwegian begynner å fly på Orlando.