Innspill på Trump Soho New York

krs-per

ScanFlyer Blue
Innspill på Trump Soho New York

Heisann,

har tenkt meg en tur til New York i påsken sammen med fruen. Vi har 4 dager til rådighet og ser nå hvor vi skal bo (neste like gøy som å bestille flyturen!)

Har kommet over et godt tilbud på Trump Soho. Syntes rommene ser skikkelig lekre ut i tillegg til at man får skyskraper utsikt! Hvordan er det å bo i dette område kontra Midtown når man skal være litt turist ?

Vurdere forresten også Andaz 5th avenue og The Standard Highline hvis noen har innspill på disse!

Re: Innspill på Trump Soho New York

Fine alternativer du har valgt ut! Dette må jo bli bra uansett. Alle områdene du har valgt ut er bra å være turist i, og det er uansett enkelt å forflytte seg med t-banen. Selv har jeg nok best følelse for SoHo og Meatpacking District (har drukket øl på The Standard, fikk lyst til å bo der. Favorittbutikken min, Allsaints, ligger i samme gate ;)), og synes kanskje området rundt Andaz er litt masete, men jeg har ikke bodd i områdene, bare oppholdt meg der, så det kan være andre som har helt andre opplevelser. God fornøyelse uansett!

Bodde der i august, meget bra hotell med fantastisk utsikt oppover Manhattan fra rommet i 39. etg. Stort rom med fantastiske senger, Starbucks rett over gaten for "lokal" frokost. Mange fine butikker og restauranter i området og mindre pes enn rundt Times Square hvor jeg har bodd tidligere. Bra kommunikasjon både med Subway og Taxi.
Kommer helt sikker tilbake.

Supert, takk for gode innspill og tips. Da satser vi på Soho istedefor Midtown!

Back