Nå har jeg ikke gått tilbake i tid og sjekket alle andre flytyper, dog erindrer jeg at både DC10 og A380 hadde mer enn nok snag.
Men hadde de så store forsinkelser med levering i forhold til først antatt tid?
Hadde de så lang flyforbud tid som etter det med batteriene?
Hadde de så mye snag på generell basis?
Ellers er det normalt at ting blir bedre over tid, og selvsagt burde dette også skje med 787 og dens komplekse systemer. Men som jeg erindrer, skulle flyets systemer virke slik at vedlikeholdstiden og feilsøkningen ble mer eller mindre redusert med store prosent tall..og ærlig talt..virker det som at dette er tilfellet?
Og når Boeing og Norwegian går ut med så stor baluba om hvor fantastiske disse flyene er og hvordan de skal ta markedet.. ja da får de også tåle kjeft når de ikke leverer etter den forventningen de selv har skapt i markedet.
Forøvrig leser jeg dette i dagens VG
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10149244