View Single Post
Old 22-07-2013, 21:54   #349
thoves
ScanFlyer Blue

Default Re: Erfaringer med Club Carlson

Ser det blir lengre og lengre mellom "anmeldelsene" her nå, så legger ut 2 stk fra denne sommeren:

Hvor: Vilnius / Radisson Hotel Lietuva

Lengde: 4 netter.

Status: Gold

Oppgradering: Ja, oppgradert til Business Room.

Fordeler mottatt: Større rom i høyere etasje, med espressomaskin, badekåpe, en flaske vann hver dag, free roomservice, "turndownservice", pillow menu og dagens "avis" utenfor døra.

Hva var bra/dårlig?: Bra rom, stort og fint med god lydisolering. Hyggelig og hjelpsom betjening. God frokost. Egentlig lite å klage på her.

Valuta for pengene?: Ja. Særlig med tanke på at deler av oppholdet var 2 for 1 natt.

Vil jeg bo der igjen?: Ja.

Hvor: Berlin / Park Inn by Radisson Alexanderplatz

Lengde: 4 netter

Status: Gold

Oppgradert: Ja, til rom med utsikt mot byen i høyere etasje.

Fordeler mottatt: Rom i høyere etasje, med utsikt mot tv-tårnet, fruktfat, en flaske vin, en sjokoladebit, en flaske mineralvann, badekåpe og en "amenity kit" for men.

Hva var bra/dårlig?: Bra og sentralt hotell med hyggelig betjening. Litt lite rom, med en snodig inndeling med dusj rett imot senga, vask på utsiden og toalett på separat rom. Alle med halvgjennomsiktige glassdører. Ikke problem for oss, men kan tenke meg at det kan være det for noen.. Fin utsikt, mot torvet hvor det yrer av liv om dagen/kvelde. Ingen frokost med i oppgraderinga. Var wifi-internet, men kom rett innpå en betalingsside når man prøver. Gikk ned å snakket med resepsjon siden alle Club Carlson-medlemmer skal ha gratis tilgang til nett, og ble da fortalt at det var bare å bestille "dagspass" på nett som ville bli slettet fra regninga mi ved utsjekk. Dette ble gjort, så de skal ha kudos for det, men tipper allikevel mange ikke vet om dette!

Valuta for pengene: Ja, særlig siden dette var et 4-2 tilbud til ca 1600 kr.

Vil jeg bo der igjen? : Ja.
thoves is offline