Eco cabin
Mitt sete var 28A, ønsket å komme så langt bak for å få med det som skjer i bakkant av vingen og samtidig kunne se greit ut.
Pax opptelling måtte de gjennomføre 5-6 ganger før de var fornøyd, så det lugger litt nå i innkjøringen.
Klar for sikkerhets demonstrasjon.
Vi tok av mot havet for så å svinge nordover og fikk dermed et fint skue over byen Malaga.
Severing av mat og drikke kom raskt i gang, tror jeg, for jeg sovnet å våknet idet de var der for å selge. Det ble Tapas og 7-UP på denne flighten også.
Så flyr vi forbi denne A320èn
Bilde ut med blendingen på ca 70%
Her er blending på full styrke.
På turen opp satt jeg og kikket gjennom IFE, har Norwegian avslørt sine fremtidige destinasjoner ved å konfigurere IFE slik at det er klart for de fremtidige destinasjonene….
Her ligger inne flere destinasjoner blant annet i Asia, langt fra alle, men et godt knippe med typiske turist steder.
Nedstigning mot
OSL er begynt.
Reagerte litt på at ikke alle nødutganger var betjent med crew på plassene, hva er vanlig her? Jeg vil tro at det er noen her på forumet som kan svare på det spørsmålet.
Oppsummering av Economy Class, igjen må vi huske å bedømme dette ut ifra et lowcost perspektiv.
Til Norwegians fordel vil jeg nevne at midt sete var ledig og dermed er jo min opplevelse av produktet noe bedre enn om dette hadde vert opptatt, av et voksent menneske.
Cabinen er lys og fin og ser langt fra billig ut, setene er noe av det beste jeg har satt i på
ECO, fantastisk gode seter med skikkelig bra passform og kjempegod korsryggstøtte. Seteputen er også relativt lang sammenlignet med noen av DY sine 738, knyttenevetesten er så vidt bestått men tiltros for dette kunne jeg strekke beina helt ut, setene kan legges godt bakover, 220v og USB tilgjengelig, stor skjerm. Å sitte her i 11 timer skulle ikke være verre enn å fly med KLM, LH eller
SAS i
ECO.
Komfortmessig overrasker dette produktet meg stort.
Da er det bare å si takk for turen EI-
LNA
Håper dette gir litt innblikk i Norwegians Long hault produkt. Fult innblikk er vel ikke mulig å få før noen lager en rapport etter at de er i gang med flygningene til
BKK og New York.