Setene i Premium er helt greie, gode og komfortable stoler med skinn trekk, de kan legges godt tilbake og du ligger som i en god stress less. All justering er manuell, greit nok, men flere av de eldre om bord hadde problemer med å pushe inn fotskammelen etter bruk, besetningen måtte hjelpe et par stykker med dette. Bord og monitor i armlene.

Skjermen er en touch screene, fin brukervennlig meny.
Her finnes flight Information, ankomst informasjon, film, musikk, spill, city guide mm.
Salg av drikke og mat startet etter at taxfree meny var delt ut. Salg av mat tar lang tid, men tid er det nok av når de skal fly til
BKK.
Spesielt virker det som at den saken de puncher inn varene i, arbeider tregt, noe tegn til irritasjon hos FA var å spore mens dingsen jobbet med å prosessere data.

Jeg gikk for Tapas med 7-UP og kaffe som drikke. Tapasen smakte utrolig bra, bare synd at jeg ikke kunne sitte og sippe rød vin til den.

Den mye omtalte belysningen.

Belysningen er ikke noe spesiell, samme opplegg med farge i TG sine A345/A346 samt SQ sine 773 og 388.
Komfortabel stol å ligge i

In flight over Frankrike et sted
Hadde meg en runde bak å befarte
ECO cabinen, som dere ser var det nesten fult fly på tur nedover.
Nedstigning mot
AGP

Når en bedømmer dette produktet, må en ikke sammenligne med Business Class til nettverksselskapene, men ta i betraktning at Norwegian er et low cost selskap, og dette må være utgangspunktet for vurderingen.
Premium cabinen syntes jeg er et helt greit produkt og synes å være bedre enn Charter selskapene sine Premium produkter. Hva som inkluderes når Longhault kommer i gang med 788 er jeg litt usikker på, men ref. Norwegian sine sider kan det se ut som om at mat, bagasje og setereservasjon er inkludert.
Det som ikke er bra i Premium, er at når vedkommende på raden foran deg har lagt setene bak, og du sitter ved vindu eller i midten av 3 seteren, da har du et problem om du skal ut for en leggstrekk, men som sagt, dette er jo ikke Business class.
Om dette produktet er verdt +12 000,- og oppover t/r
BKK, det vet jeg ikke helt.
Spanjakkene brukte lang tid på å få levert bagasjen, nesten 1 time etter parkert på Gate.
Tok taxi til Malaga sentrum og innlosjerte meg på Barcelo Malaga.

Et moderne art hotell.
Store og rene rom med god utsikt, dessverre ingen bilder av rom.
Søndag 7. juli er det klart for retur. Taxi tilbake til
AGP, hadde tenkt å få kvittet meg med kofferten før jeg skulle ta en liten ekspedisjon utenfor terminalen, men innsjekk skulle ikke åpne før 2 time før avgang, så da satt jeg der på en benk å blomstret. Innsjekk ble åpnet 2:15 for avgang. Jeg forsøkte her å få endret sete til Premium, men det gikk ikke, de påsto at flyet var nesten fult og jeg måtte ta det sete jeg hadde valgt. At flyet var nesten fult var en kraftig overdrivelse.
En noe usunn frokost inntas

Før jeg begir meg mot gate.
Boarding på DY 1801 startet tidlig, herfra ser en at det er et stort fly.