View Single Post
Old 05-06-2013, 20:56   #80
BSSW
Browncoat

BSSW's Avatar

Default Re: ”Setebeltet festes..... strammes..... og løsnes på denne måten...”

Quote:
Originally Posted by Twin Otter View Post
Gjensyn med denne rapporten siden jeg begynner å bli rimelig sikker på at jeg kommer til å booke meg en to-ukers i midten av juli.

Har et spørsmål jeg prøver å få besvart i andre tråder rundt om her. Hvordan fungerer det å sove i eller rundt terminalene rundt om kring? Skal prøve å unngå for mange hotellovernattinger. Og tenker gjerne å ta med meg en sovepose og et liggeunderlag (sant ørepropper) og satse på at været er noenlunde fint.

Jeg har som mål å fly mest mulig ila. fjorten dager med utgangspunkt i Stavanger. Kan gjerne gjøre som BSSW å ta en overnatting i hjembyen mens jeg er på tur.
Har du som mål å fly mest mulig (slå rekorden på antall flighter?) så er søvn viktig! Da holder det ikke med sovepose og liggeunderlag.

Skal du slå rekorden så bør du basere deg på å oppholde deg noen dager i Finnmark

BTW, du burde lage til en plan for gjennomføring av det rekordforsøket hvis du går for det. Du vet neppe hva du begir deg ut på, det gjorde ikke jeg...