Quote:
Originally posted by PP
Quote:
Originally posted by peraARN
Quote:
Originally posted by MD11
Dette viser også at ruten ARN-KUL går med minus, til tross for at noen her inne hardnakket påstår at den er en suksess.
|
Ingen har väl påstått att Malaysian går med vinst på ARN, däremot är vi ett par stycken som ifrågasatte det PP sa om att MAS snart skulle lämna Arlanda. Nu ser det kanske ut som han får rätt, men jag kommer fortsätta kräva källor till sådana påståenden vilken flygplats eller vilket flygbolag det än gäller.
|
Jeg vil meget gerne understrege at jeg aldrig har sagt at MAS er ved at nedlægge ARN ruten. Jeg har blot videregivet information som jeg har modtaget, om at ARN ruten går med underskud og at min kilde der sidder tæt på begivenhederne vurderede at US på ARN måske kunne være en medvirkende faktor til at MAS ville trække sig. På den baggrund synes jeg ikke din påstand i ovenstående PeraARN er speciel fair.
|
Fel av mig där PP, var lite dum i bollen när jag skrev det där inlägget, hade totalt glömt att det var med US-airways tråden snacket om Malaysian kom. Anyway, tycker inte vi återupptar diskussionen om källor,
CPH-
ARN osv igen.