View Single Post
Old 16-03-2013, 13:48   #15
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Default Re: Intensiv Asia-helg

Floey med Sri Lankan for litt under ett aar siden, helt kurrant, hadde en trivelig flight med en litt tilaarskommen 340. Ikke lieflat paa den maskinen vi hadde (CMB-BKK, saa samme ruten du skal fly), men de har en del som har blitt reconfiget med lie flat. Grusom redeye som lander i 5-6 tiden paa morran. Spiste ikke mat, men de hadde Carlsberg husker jeg.

Bra lounge i CMB. Gammel, men masse alkohol fra midterste hylle, mer enn jeg hadde forventet.

Ser ut som du allerede har booket hotell. Jeg liker St. Regis i Bangkok, best i byen tll rundt 180-220 dollar natten. Bodde i dag/gaar/whatever paa GH som ligger ett par hoteller bortenfor siden St. Regis var fulle for 112 dollar natten. Meget bra eiendom med flott lobbybar som var skikkelig livat.

I Shanghai er det Park Hyatt som gjelder. Byens hoeyeste bygning, herlig bar med utsikt over all smogen (og bundten ). Betalte 1499 Yuan som er ett par hundre daler. Send meg en PM dersom du vil ha en privat, rabattert bookinglink.

Floey med China Eastern ett lite hopp med en 320, kjipklasse fra PVG-HRB. Helt OK servering ogsaa bak gardina. Paa Longhaul er de garantert litt mindre stoedig, men saa lenge de har dugelig drikke og man sitter behagelig, er de garantert kurrante paa en slik tur.
Tommy777 is offline   Reply With Quote