View Single Post
Old 08-10-2012, 09:14   #372
tiedomi
Newcomer

SAS Medlemspresentation

Jeg er ny her og ville vel egentelig bare si hei. Jeg har vært i bransjen i hele mitt voksne arbeidsliv. 3 år på 335 skv frem til 89 ( verneplikt og grenader ) på Line. 89-90 hos Braathens på Fornebu og deretter over i SAS KR siden 90 hvor jeg er fortsatt. Jeg har hatt en veldig interesse for luftfart , men desverre med årene har denne interessen vært meget dalende. Dette av forskjellige årsaker . Man får barn og andre ting å tenke på, man får smake på en del negative ting ved å være ansatt i en bransje hvor ting går litt opp og ned å jeg dro vel mye av dette med meg hjem i privatlivet og har derfor valgt å stenge dørene for flyprat når jeg ikke er på jobb.

Bransjen har gitt meg mye godt, men den har også gitt meg noen kraftige spark.

Heldigvis så er reiselysten fremdeles der og jeg bruker id muligheten ofte enda selv om jeg kanskje har sett det som er av interesse for meg rundt i verden.

Jeg kommer nok til å være ett stille medlem av dette forumet, men vil bare si at jeg er veldig overasket over kunskapene til enkelte av medlemene å det er intressant for meg å lese deres syn på saker som er aktuelle for oss i bransjen .

En god dag til dere alle
tiedomi is offline   Reply With Quote