View Single Post
Old 22-08-2012, 21:35   #9
Mjolnir
ScanFlyer Gold

Mjolnir's Avatar

Default Re: Eurobonus-kredittkort for student?

Quote:
Originally Posted by Chriscross View Post
Kan også anbefale Shell mastercard som gir 1% også på Rema. I juli hadde de kamPannje ved utenlandsbruk, 5% bonus gav ca 600 kr ekstratrumf.
Veldig interessant! Hadde jeg vært kvalifisert hadde jeg nok gått over til det. En av grunnene til at jeg har valgt kortet til Norwegian istedenfor Trumf er nettopp at mye av omsetningen min er i dagligvarebutikker utenfor Norgesgruppen. Siden t/r innenriks nå koster 10 000 poeng ser det ut til at en bonustur, selv innenriks, er konkurransedyktig mot en Norwegiantur betalt med cashpoints (så klart helt avhengig av tilbud, med/uten bagasje og distanse/antall mellomlandinger på reisen) og billigere enn en vanlig billett SK-billett. En direkte t/r bonustur med EB-poeng fra Trumf havner på 10 000 poeng = 700 kr + 200 kr avgifter = 900 kr (billigste normale billett kr 1000-1400). Kombinert med at jeg ironisk nok har flydd mye mer SAS enn Norwegian etter at jeg fikk kortet til DY er jo det en god deal For mer avanserte rutinger, f.eks. Sør-Norge til Svalbard er jo verdien enda bedre tross litt ekstra avgifter (fy, SAS!) Bare synd studielån ikke teller som fast inntekt. Noen som har prøvd å vise til ligning med inntekt fra sommerjobb?
Mjolnir is offline   Reply With Quote