• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian med nytt reklamestunt i kveld

Glenn

ScanFlyer Gold
Norwegian postet følgende på Facebook:
Følg med i reklamepausen på TVNorge i dag kl. 19:22. Hva kan skje der, mon tro?

Hva kommer nå mon tro? Er det IC-billettene som legges ut for salg til 1922 kr uten avgifter? ;)

Last edited:
Hvis det er tilfellet at Norwegian lanserer supertilbud:
Min anbefaling er heller dra på Norwegian.no 5 minutter før.
TV-bilder har ofte delay fra leverandør til leverandør.

Min basic dekoder er for eksempel fem-seks sekunder raskere i TV-signalet enn HD/PVR-dekoderen (har Signal / Alitbox).
Folk sitter klar med hånda på avtrekkeren så snart slike tilbud kommer frem...

Last edited:
Hvis det er tilfellet at Norwegian lanserer supertilbud:
Min anbefaling er heller dra på Norwegian.no 5 minutter før.
TV-bilder har ofte delay fra leverandør til leverandør.

Min basic dekoder er for eksempel fem-seks sekunder raskere i TV-signalet enn HD/PVR-dekoderen (har Signal / Alitbox).
Folk sitter klar med hånda på avtrekkeren så snart slike tilbud kommer frem...

Delayen kommer vel ofte an på hvor lang kabelen er. Tviler uansett sterkt på at de 5-6 sekundene kommer til å ha stort utslag på om du får sikret deg tilbudet eller ei ;)

De ville vel heller hatt større nedslagsfelt hvis dette ble annonsert på tv2. Hvis de ikke kommer med noen supertilbud i forbindelse med at de er 10år.

Var vel ei 10åring oppe i nord som fikk beskjed om å se ut døra si hjemme at det skulle være en overraskelse eller noe. Resten av oss kan vissnok gå inn på Facebook å se hva som skjedde i morgen...

Må bare innrømme jeg skjønnte ikke en kvekk hva dette skulle være.

Noen andre her som hvet mere en meg??

Snålt pr-stunt. Trodde ikke 10-åringer som har bursdag 01.09 var hovedmålgruppen til Norwegian :lol:

En noe presenil 19åring som påstår å være 10 år , hm...

Registrert i Enhetsregisteret:

12.03.1995

Stiftelsesdato:

22.01.1993

Personlig vil jeg heller betale 249,- for å slippe. Telenor Arena er, om mulig, enda verre enn Valhall...

Må nesten le litt når jeg tenker på alle de som satt klare med bookingfingeren på norwegian sine hjemmesider og trodde de skulle sikre seg dreamliner-billetter for 1999,-
Ser for meg iveren som raskt går over til stor skuffelse når Bjørn Kjos sitt tryne dukker opp på skjermen og babler i vei om barnebursdager :)

Back