View Single Post
Old 09-01-2006, 23:36   #73
TG
ScanFlyer Blue

Default Replying to Topic 'Medlemspresentation'

Jeg er nok en av de minst aktive på innlegg, men holder et par øyne med dere

Navn: Tor Gudmestad
Alder 20 (straks 21)
Sivilstand: Singel right now...
Nasjonalitet: Norsk (med anelser langt bak i tid fra blått svensk blod !?)
Bor: Nærbø, Jæren (Sør for Sola)
Språk: Snakker Norsk, Engelsk, kan gjøre meg forstått på Tysk, forstår en del Nederlandsk skriftlig.
Yrke: Nå driver jeg som selvstendig med leketøysbutikk (innen landbruk og anleggsjangeren i hovedsak), driver som maskinentrepenør på sommerstid (traktor etc.), om vinteren er jeg montør (innredning grishus/hønshus m.m) samt litt mekaniker.
Utdannet: Landbruksmekaniker
Nærmeste flyplass: Sola (SVG)
Favoritt reisemål: USA, ønsker meg en tur til Australia....
Fikk flyinteresse: Av min 2 år eldre onkel. Har alltid likt fly, men han fikk meg vel til å få opp øynene skikkelig for noen år siden (jeg var vel ca. 10-12)
webside: www.traktorweb.no (delvis nedlagt) + nettbutikken min
Spotting: Kikker på fly når jeg reiser, det begrenser seg egentlig til det. Men da kikker jeg mye også, og må ha med meg det meste. Tar sjelden bilder.
Samler på: Modelltraktorer, all nyttig og unyttig informasjon (har bl.a. 2 tykke permer med utprintet flyinformasjon fra all verdens flyselskaper, men foreldet nå)
Leser: Bedre Gardsdrift, Maskinbladet (DK), Jærbladet, VG, Autofil, Transport Magasinet, Bilsport, Bondebladet, Bondevennen, Finansavisen
Spesialinteresser: Traktor (?)
Andre interesser: Bil, Håndball (!), Kvinnfolk
Favorittfly: Designmessig; Comet 4. Ellers har jeg alltid hatt sansen for fly med 3 motorer (727, Tristar, DC-10, MD11....) er noe eget ved dem. Og ingen 737 er penere enn -200....
Favoritteiendeler: Min Steyr traktor (en av få i Norge)......
TG is offline   Reply With Quote