Naar det gjelder outlets, er det egentlig lite aa spare paa aa handle der. Kvaliteten og det som selges er ofte veldig annerledes fra det som selges paa de vanlige butikkene
F.eks Banana Republic har lavere kvalitet paa outlets enn det de har paa vanlige butikker. Boxerne jeg kjoeper paa Banana paa local mall er ti ganger bedre enn billigutgavene som selges via outlet malls. Saa jeg har besoekt den stoerste i Aurora en gang, men har ingen planer om aa returnere. Det er ogsaa laaaaangt
Jeg ville heller besoekt ett vanlig mall. Det er saa mange salg hos Macy's, Bloomingdales, Nordstrom og Saks, samt Carson Pierie, Kohls etc. Det loenners seg aa melde seg paa spamlistene deres online, det sendes ut heftige rabattkuponger ukentlig. Det samme gjelder Banana, Adidas etc.
Paa mall fronten i Chicago, finnes det 3 store og gode.
Woodfield: Ett av USAs stoerste. Langt unna sentrum, men har det meste.
Old Orchard: 3 minutter unna der jeg bor. Bra utvalg og bedre priser. Bakdel: utendoers.. Det ligger ogsaa en Carson 3 min unna, samt Best Buy med mer rett over gaten.
Northbrook Court: Min favoritt. Har Tommy Bahama, Lego store og en Apple store uten koe. (ja, de finnes

)
Jeg hadde driti i outlet malls. Du kan lett leie en bil i sentrum av Chicago og levere den tilbake etter shoppingturen.