• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fikk ikke champagne, flyet måtte lande.

Re: Fikk ikke champagne, flyet måtte lande.

– Eg er ikkje klar til å akseptera ein slik oppførsel, seier Peter Strohmaier, som er advokat i Tyskland.

Nei det skulle bare mangle ....

No leitar paret etter måtar å komma seg frå Florida til Costa Rica.

– Det vert naturleg nok ikkje med Delta Airlines, sluttar Gabriele Strohmaier.

Det vil jeg tro, ja .... ;)

Bare vær glad de bare manglet mat og sjampis. Tenk om maten kom med folie på, og sjampisen i et halvfullt plastglass? ;)

-A

Visste ikke der var LCC mellom DE og US

Han seier at dei hadde flydd inn frå Tyskland same dagen og hadde ikkje fått korkje vatn, mat eller champagne

Air Berlin? ;)

Ja, men er nesten skam å trekke de inn i LCC segmentet, de serverer iallefall mat og drikke:drink

I frykt for å bli kalt noe stygt turde jeg ikke nevne hvem jeg tenkte på:(

Skulle bare mangle. Champagne må man ha. Det er en viktig del av enhver flight. Det er tross alt derfor flyene til og med er designet med egne babycots for babychampagner.

Støtter det Tyske paret fullt ut jeg. Makan.

Attachments

• IMAG1693.jpg
    IMAG1693.jpg
    44.3 KB · Views: 418

Det er direkte oppsiktsvekkende å i det hele tatt ta av uten champagne ombord...! Man skulle tro at det var på minimum equipment list, eller hva?

Håper de flya som skal frakte denne gjengen har champis ombord eller så blir det vel flere nødlandinger :p

Det er direkte oppsiktsvekkende å i det hele tatt ta av uten champagne ombord...! Man skulle tro at det var på minimum equipment list, eller hva?

"Tilstrekkelig mengde chanpagne" burde innføres som et nytt punkt i pilotenes check-list før avgang.

Denne uken lært vi at å meldomlande for å fuele er ikke OK, men å mellomlande for å laste champis er OK

Back