View Single Post
Old 05-09-2011, 00:12   #9
HS-TLD
ScanFlyer Silver

HS-TLD's Avatar

Default Re: Sommerens best trip report

Hei, da var vi tilbake fra en flott langweekend på Hemsedal, og har tilgang til internett igjen....

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Da kan man gratulere HS-TLD med seieren for han TR til Thailand og som nestn passende er premien en 1:200 Thai 340-600

Hjertelig takk - den skal få hedersplass i stua......og takk til de som har stemt!

Mange bra rapporter som var nominert - min egen favoritt var
Dag Viking som både får Salt og Champagne i F til Asia, og trodde han skulle vinne med den....

Quote:
Originally Posted by T.A.K View Post
Gratulerer vel fortjent! Selvom det også var mye annet bra nominert.
Takk for det T.A.K. Helt enig, mye bra rapporter på listen...

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Gratulerer med den HS_TLD. Vel fortjent!
Takk skal du ha Fnate.. Jeg skal nok se om jeg ikke treffer noen av "slektningene" dine på turen til Smilets Land i november også....

Quote:
Originally Posted by Hpkris View Post
Grattis
Takk for det Hpkris!

Quote:
Originally Posted by AirbusTrond View Post
Gratulerer !!! Ikke få timers jobb som er lagt inn i alle rapportene, samlet sett. Til glede for oss andre.
Takk skal du ha! Blir litt jobb ja, men det er jo bare hyggelig når folk leser og setter pris på det....

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Gratulerer, veldig fortjent! Ser at det var samme mannen jeg stemte på som vant, men ikke samme TR'en som jeg stemte på......
Tusen takk for det Polaris, det setter jeg pris på....

Da takker jeg for "oppmerksomheten" - og håper på mange fine Trip Report`s fra forumistene på Flyprat i fremtiden også....

Mvh

HS-TLD

Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote