Siden jeg har tenkt å være litt aktiv her (liker dette forumet bedre og bedre så får jeg legge ut litt info selv her også:
Navn: Trond
Alder: så vidt passert 40..følt alder; +-30!
Nasjonalitet: Norsk
Bor: Haugesund
Språk: Norsk & Engelsk, forstår Tysk brukbart og også litt Nederlandsk etter å ha jobbet med hyggelige Hollendere i veldig mange år
Jobb: jobber innen shipping, på land, og har stort sett alltid gjort det, men har også vært sjømann
Utdanning: Maskin Tekniker og ”nesten økonom” (det som het DH-Kandidat i sin tid)
Nærmeste flyplass:
HAU
Favoritt reisemål: En liten perle av et sted i det Ioniske hav; Meganisi; spesielt landsbyen Spartahori, men er også veldig glad i København & Amsterdam. Også har jeg hatt veldig lyst til å besøke Perth/Fremantle siden fatter’n av en uforståelig grunn (for meg) takket nei til en jobb der når jeg var 15-16 år gammel.
Favoritt flyplass: Blir mye dansk og hollandsk dette, men ja det må bli Kastrup & Schipol. Jeg liker meg også alltid på Gardermoen. Også er jeg nok en av dem som av en eller annen grunn savner Fornebu..
Favoritt flyselskap: KLM & Lufthansa, men
SAS er også bra. Hadde for øvrig min beste flyopplevelse med
SAS høsten 1989; var i militæret, skulle reise hjem på såkalt flyhaik billett, fikk ikke plass på noen fredagsfly, overnattet på en benk på Fornebu, reiste med første morgenfly på lørdagen og var eneste passasjer om bord. Særdeles hyggelig tur med utmerkede flyvertinner og piloter, og eneste gang jeg har vært i en cockpit under flyving.
Favoritt fly: MD80, om helikopter også kan tas med; Bell 412SP
Fikk flyinteresse: Da vi var og så på sjøfly som tok av og landet i Karmsundet før vi fikk flyplass i Haugesund(Karmøy) i 1975 (var ikke gamle karen da gitt).
Spotting: Begrenser seg nok til å kikke på fly når jeg er ute og reiser
Kamera:.Canon
EOS 450D, Canon Ixus 105, LG Optimus 2X
Andre interesser: Ski (Telemark), landeveissykling (ikke på TV men sykle selv), fotball (på TV og live ikke spille selv..lenger), fotografering, skipsfart..altfor mye egentlig