Re: Hotel i Frankfurt og Düsseldorf
InterCityHotel Frankfurt Airport, noen som har erfaring med det?
InterCityHotel Frankfurt Airport, noen som har erfaring med det?
Men når jeg er inne og ser på diverse alternativer på Hotels.com så står det noen ganger "gratis kollektivtransport" på noen av hotellene. Betyr det at det er gratis shuttle til flyplassen da?
Hotellet var helt OK, jeg regner med at du nå er ute etter grei overnatting som ikke skal være overdådig, men heller ikke ha de største kakerlakkkene.
Dette hotellet seiler nok opp som en av favorittene ja. Prøve å holde meg under tusenlappen....
Senga var ikke jeg like fornøyd med, men hotellet ellers er meget bra.Budde på Radisson Blu i Frankfurt i helga faktisk, saman med BSSW og SirPjalle. Eit fint hotell -me fekk rom i 16.etg, med flott utsikt, eg påstår at senga var god, og badet såg flott ut. Frokosten var ikkje heilt lik Radisson i norge, men den var heilt fin den også. Enkelt å komme seg til sentrum med trikk også, 2.4 Euro ein veg. Hotellet er ca 10 min i drosje frå flyplassen, 25 Euro ein veg. PS! Dei kjører som svin!
Så skulle jeg trenge et rom nær flyplassen i DUS er jeg sikker på at Maritim må være et bedre valg!
TRen: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=34517Etter showet så var det å komme seg videre til DUS hvor jeg overnattet på Maritim Hotel Düsseldorf, et ganske nytt hotell, åpnet ifjor tror jeg. Men har aldri ligget i en så hard seng før!!! Det var nesten som å ligge på et par tre liggeunderlag på betong! Men sov godt alikevel da jeg var ganske trøtt. Ellers så led rommet under design over praktisk layout. Spesielt på badet. Der hadde de satt opp en stang, forran på vasken, som håndklærne hang på. Som man da måtte bøye seg over hver gang man skulle vaske hendene.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.