• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da var jeg sjekket inn paa DL1669 til Indy i morgen ... 18A er i boks og jeg er klar. Skal til Indy og hente noen greier for turen foer jeg blir med ferry'en ned til San Antonio onsdag morgen. Skal proeve aa faa tatt litt bilder ... kan bli en del interessante motiver.

Ellers fikk jeg meg sonefri DVD-spiller idag, saa naa sitter jeg her og ser Dum Dum Boys i Doedens Dal med en liten Pete's Wicked Ale til! Herlig!!!

god tirsdagmorgen fra et mørk Fornebu - det er tydelig at høsten har kommet! Ny rekord på denne siden av Snarøyveien, med ankomst "Diamanten" 06:31!! Herlig! Hadde bare den hersens PCn min godtatt å lese fra memorysticken hadde jeg vært strålende fornøyd med tilværelsen...

0705 og tirsdagen har akkurat startet for min del. Kjørte nedover til byen idag med en fantastisk soloppgang i brun/orange magisk lys.

Lønningsdag idag og det gjør ikke noe egentlig :D

Kos dere folkens

"When the going gets tough, the tough goes shopping"

Glad fridag! Har tatt meg fri for å være sammen med storebror... Blir vel lunsj med KOG og så er det oppladning til morgendagen. Ha en bedre tirsdag - fri kan anbefales!!!

Her i Bergen regner det :wow:

Det er kommet ned hele 505,2 våte mm i Bergen siste 30 døgn. I natt kom det bare et musepiss på 35,7 mm.
:zzz

Originally posted by LN-HAT
Her i Bergen regner det :wow:

Det er kommet ned hele 505,2 våte mm i Bergen siste 30 døgn. I natt kom det bare et musepiss på 35,7 mm.
:zzz

Alle monner dra sa musa å pissa i havet altså :)

Back