Glad mandag - køen på E18 klokken 06:15 var en av mange ting jeg IKKE savnet mens jeg var hjemme i pappaperm!!! Tilbake på jobb i dag, men kun et kort mellomspill kan det se ut som, ettersom min lille Prinsesse sannsynligvis har fått øyekatarr, og derfor er persona non grata i barnehagen i et par dager. I dag er det mamma som tar seg av hjemmehjelpen, men i morgen er det pappas tur.
En ting jeg HAR savnet er netttilgang, etter at Telenor bestemte seg for å gjøre livet surt for meg sist fredag. Jeg har snakket med tre treknikere og en haug med (i og for seg vennlige og hjelpsomme) kundeservicefolk på 05000, og jeg har fått konstatert både at modemet er ødelagt (og fått nytt), at linjen inn til meg er både ødelagt og i orden, at den nærmeste sentralen er i orden - og i uorden.... og nå venter jeg på "three greens" på modemet mitt. De BØR være der i kveld - ellers blir det månelyst. Da drar jeg bort til Falcon og lynsjer han på vegne av sin arbeidsgiver - jeg har nemlig lest i DN i dag at han (og Andreas.E. for den saks skyld) er "Telenorambassadører"!!! Jeg gleder meg!!