Etter å ha landet i en tyfon i 18-tiden, og passe døgnvill gikk turen rett til Hotel
ANA Interconiental i Akasakadistriktet i Tokyo. Jeg spise litt, og tok kvelden. Dagen etterpå var det shopping i Ginza og en tur i Tokyo Tower som stod på programmet. Her er bilder fra dag 2 i Tokyo. Kjøpt forøvrig 1 ny MacBook Air til damen, den falt meget godt i smak. Ble solgt med internasjonalt tastatur.
Da jeg fokuserer primært på flyturene blir det en kjapp gjennomgang av bildene fra Tokyo. Resten av rapporten kommer i morgen onsdag.
Tokyo Metro:
Ginza med alle sine butikker og mennesker:
Alle kjenner til de plassene i syden som tar bilder av maten som selges. Det ser ofte ganske tragisk ut. I japan så gjør de det på sin egen måte:
Tokyo Tower. Utsiktsplatformer på henholdsvis 150 m og 250 m.
Utsikt fra platformen på 150 m. Jeg orket ikke å stå ca 30 min i kø for å komme enda lenger opp.
Vel tilbake på hotellrommet så jeg litt på TV. Måtte bare ta bilde av et Japansk gameshow som tydeligvis handlet om politikk. Utrolig bra.
Rommet, beklager rotet. Glemte nesten å ta bilde av det.
NEI, jeg prøvde ikke noen av ekstrafunksjonene på denne dassen, men jeg angrer litt på det nå.
Disney World:
Etter 2 hele dager i Tokyo var det på tide å dra hjem. Kom ca 20 min før innsjekkingen til
ORD startet.
Da kommer resten av rapporten
NRT-
ORD-
MUC-
OSL i morgen. Det blir UA F class, Red Carpet Club First-class lounges, menyer osv. Stay tuned.
Thomas