• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY EI-FHP/LN-DYH - status

Re: LN-DYH - status

Får sin jomfutur imorgen - Bardufoss og Bodø spotters - wishwash your lenses! :up:

Ser den tar seg en liten flytur over oslo før den flyger til OSL.
Kommer fra BDU.

Og her er mine fra i morges. DYH på vei til SVG. Ble tatt med
kompakt kamera så ikke beste kvalitet. Ser kvaliteten ble dårligere
etter lastet opp hit. Så får nok sette meg inn i åssen jeg får de opp
på den andre måten senere i dag.
Fortsatt god dag folkens.

Attachments

• LnDYH 1.jpg
    LnDYH 1.jpg
    36.6 KB · Views: 938
  • LnDYH 2.jpg
    LnDYH 2.jpg
    37.5 KB · Views: 931
  • LnDYH 3.jpg
    LnDYH 3.jpg
    35 KB · Views: 927
  • LnDYH 4.jpg
    LnDYH 4.jpg
    35.6 KB · Views: 923
  • LnDYH 6.jpg
    LnDYH 6.jpg
    42.5 KB · Views: 917
Denne gikk SVG-ARN i dag, spørs om det er klargjøring for trafikk eller utfasing.
Den uoffisielle wiki-siden sier at den skal ut i Juli 2020 og tilbakeleveres utleier i september 2020, så spørs det om Covid-19 ¨har gjort¨ endringer.

Denne gikk SVG-ARN i dag, spørs om det er klargjøring for trafikk eller utfasing.
Den uoffisielle wiki-siden sier at den skal ut i Juli 2020 og tilbakeleveres utleier i september 2020, så spørs det om Covid-19 ¨har gjort¨ endringer.
Wiki-siden har nok rett. Det skal gjøres en del arbeid på ARN før litt mer lagring og dernest tilbakelevering til lessor.

Sendt til KUN nå. Skyliner antar for å klargjøre for ny operatør/eier?

Boeing 737 -8JP 40865 3410 EI-FHP Wilmington Trust Services ferried 22apr21 BUD-KUN prior delivery to?

Back