View Single Post
Old 27-08-2010, 20:20   #26
rampen
ScanFlyer Silver

Default Re: Konkurranse for Krohn Air på Molde-Trondheim ?

Jeg er mektig imponert over Krohn Air som har klart seg såpass bra som de har gjort etter de har startet opp. Uten å få kritikk, Wiggo- så er det en evig optimisme i rosenes by, dere ønsker alt og ikke minst flest mulig ruter fra flyplassen dere, jeg velger å kalle den for parkeringsplass. Dette skyldes at den skulle egentlig være en parkeingsplass fra begynnelsen av, men ble til flyplass som går så det griner. Og det er bra! Jeg tror at moldenserne er meget flink i å støtte det de ønsker, og det skal dere ha all honnør for. Når jeg hører ruten Ørsta-Molde-Værnes tenker jeg dødfødt, dette pga timesavganger med buss fra Ørsta-Ålesund-Molde-Kristiansund, og er det behov for flyrute fra Ørsta? Meget mulig, og blir ikke overrasket om den også vil gå bra. Jeg tenker tilbake til 70 tallet, så hadde WF en rute mellom mørebyene og til Ørlandet..den gikk også godt i sine dager. Så jeg vil håpe de tørr å satse, bra for forbrukerne og bra for konkurransen mellom fly, buss, bil.. Og hvis det blir konkurranse på Bergenruten, så ja-la den komme og håpe den går bra. Den optimismen som er i rosenes by, den er ikke ubegrunnet.
rampen is offline   Reply With Quote