Thread: Syden tur
View Single Post
Old 06-08-2010, 13:19   #13
FlyHi
ScanFlyer Crusty

FlyHi's Avatar

Default Re: Syden tur

Quote:
Originally Posted by Keypoint View Post
Velkommen til forumet!

Litt konstruktivt: Helt greit at du foretrekker flyselskap foran andre, men noe av det du skriver gjør at rapporten fremstår som noe umoden.

Sistnevnte er selvfølgelig usaklig sagt, og når du blir litt eldre vil du kanskje se at luftfart ikke bare består av å hate Norwegian og elske SAS. Luftfart er et utrolig spennende og dypt interessefelt som man kan ha glede av et helt liv!
Ser ikke hvad problemet er med første quote. Det er vel en individuel sag hvilket produkt man kan lide og i dette tilfælde har han, så vurderet at han synes bedre om SAS' produkt. Det er vel også det en TR handler om, at man siger hvad man mener om produktet - og at sammenligne det med andre velkendte produkter er da en meget forståelig reference. Andre har sikkert en anden opfattelse og det er der jo også plads til at mene her.

Selv er jeg heller ikke stor fan af Recaro-sæderne og vil i dette tilfælde bakke op omkring at de er for hårde. Der er naturligvis mange andre, som foretrækker den ekstra benplads de giver og ikke har et problem med at betale prisen i form af hårdheden og at de er tynde, men sådan er vi jo heldigvis så forskellige.

Mht. quote no. 2, så ser jeg heller ikke noget problem i det. Jeg opfattede det som et humoristisk indslag og lagde ikke mere i det. På linie med at jeg selv har mistet et KLM kuffertbånd i FRA under en mellemlanding med LH. Her har vi da mange gange siden joket med at det nok var fordi det ikke var velset i LH-land - uden at lægge mere i det.

Det synes jeg på ingen måde er umodent og det kunne lige så godt være skrevet af mange andre - og noget ældre - her på forum. Intet problem i det og ingen grund til at blive fornærmet over det.

Skal jeg komme med lidt konstruktiv kritik, så skulle det da være lidt mere tekst, men hvor meget er det egentlig at skrive om på en tur mellem SVG og OSL...

I mine øjne en fin debut på at skrive TR - og jeg opfatter den absolut ikke som en DY vs SK post. Der skal være plads til at man kan synes om et selskab bedre end andre - uden at man nødvendigvis skal beskyldes for at være DY/SK-hader...