View Single Post
Old 14-07-2010, 01:58   #3
TH-HJE
Newcomer

TH-HJE's Avatar

Default Re: Bergen-Frankfurt-Abu Dhabi-Sydney | Australia med Lufthansa og Etihad Airways!

Etter utallige drikkeserveringer, får vi også utlevert litt snacks! Creamy Caramel Popcorn hadde jeg aldri smakt før, men lærte meg fort å like! Det tok heller aldri slutt med gode filmer å se!

Natten nærmer seg og det gjør Abu Dhabi også!

Fin stemning i kabinen!

Begynner å bli vanskelige fotoforhold, men dokumenterer ihvertfall at vi nærmer oss Abu Dhabi! Sandlandskapet under røper det!

På finale i Abu Dhabi! You've gotta love those cameras!

Mine 6 timer og 20 minutter med Etihad for denne gang er over! Kune 2,5 timer til neste Etihadreise!

Utsikt fra Burger King Abu Dhabi Intl Airport! Et kjapt måltid blir spist, før jeg setter kursen mot gate'en! Positivt meg Abu Dhabi Airport er at det er gratis trådløst internett over hele flyplassen! Pluss i margen!

Vi boarder det største flyet jeg noen gang har flydd og gjør klart for den lengste flyturen jeg noen sinne har flydd!

Etihad Airways
EY0454
Abu Dhabi Intl (AUH) - Sydney, Kingsford Smith Intl (SYD)
Airbus A340-643X
A6-EHF
Coral Zone Economy
Sete: 19A
Flytid: 14 timer og 5 minutter

Etter nok en kvalitetsflymatmiddag fra Etihad sovnet jeg og sov i hele 10 timer! Har aldri klart å sove ombord i fly før, men sovnet plutselig søtt i sete 19A! Våknet til at det var blitt til at det var blitt lyst og at vi hadde 4 timer igjen til landing i Sydney!

Må fylle ut incoming passenger card før ankomst Sydney!

Solen går ned igjen og vi har ca timen igjen før landing! Deretter ble det for mørkt for bilder!

Vi landet trygt i Sydney og takset til International Terminal! Kom meg fint igjennom customs og fikk kjapt kofferten min! I terminalen var TV på plass og filmet inn materiale til nye episoder av Border Control! Snek meg fint forbi de og var nå endelig i Australia for første gang!!

Etihad Airways leverte så til de grader! Tør påstå at man ikke kommer nærmere business i økonomi med noe annet selskap i denne verden! Snakk om bra service, nydelig mat, gode seter, bra underholdningssystem!

TERNINGKAST: 6! Uten tvil!

Takk for at dere fulgte meg underveis! Håper dere setter pris på ca 1 time med sammensetting av post Hvis dette blir likt er det mulig det dukker opp flere lignende trip reports i fremtiden!

Ha en strålende natt videre!

Last edited by TH-HJE; 14-07-2010 at 11:15.
TH-HJE is offline   Reply With Quote