Quote:
Originally Posted by plane-spotter
Nå vil jeg benytte sjansen min til å komme med ett hva var det jeg sa innlegg.
Da jeg for 2 år siden skrev at Rygge ville gjøre det bra, mens mange sa at det ville bli en ren charter flyplass.
Uansett, morsomt for Rygge  og alerede nå snart skal flyplassen oppgraderes med 7 nye stander, Teknisk hangar med plass til to 737 og innkjøring til flyplassen fra sørøst.
Blir utrolig spennende å se hva som vil skje i årene framover.
Rygge er vel nå den flyplassen i Norge etter Gardermoen med flest utenlands destinasjoner ( Eller er det fortsatt Torp? ).
Og med økt innenlands "feeding" fra Norwegian kan dette bli veldig bra.
mangler vel egentlig bare ett nettverksselskap som kan fly til en HUB, men der tror jeg RYG vil slite litt mer.
og til slutt litt off topic: Hvem konkurerer RYG mest med ? OSL eller TRF?
|
När ILS
CAT II är klart på Rygge blir flygplatsen dessutom ett väldigt bra alternativ att ha..
Quote:
Originally Posted by sk931
Hvad betaler FR i handling på Rygge ????
Eller er det omvendt, Hvad betaler Rygge for at FR lægger deres ruter derfra..
Hangarer, nye taxiways osv osv. Det skal vel betales
Hilsen
Ole
|
FR betalar precis samma som DY vad jag har hört.
RSL betalar för markarbetet och FR kommer med egen hangar.