View Single Post
Old 07-01-2010, 16:44   #8
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Default Re: Snøkaostur til Las Vegas med "BA"

Vel... Da er vi i London.

Turen over gikk greit. Først så det ut til at vi måtte sitte 1 time og 25 min å vente på OSL. Men piloten sendte "klar" melding og vips så var vi avgårde mye tidligere.

Mens vi ventet så jeg at BA275 var kansellert, som Martin også sier. KJEMPEFLOTT! Jeg fikk ringt reisefølget som allerede var på LHR om saken. Der var det ikke offisielt enda, men de booket oss om til LAX. De kunne LAS også, men først på lørdag. Vi skal jobbe så det var ikke et tema.

Serveringen ombord i SK805 var laks... Vet ikke hva det er med meg, men dette er 4 gangen på rad. Jeg takket nei, men fikk tryglet til meg litt god mat fra BOB-vogna. Fnate fikk en brus og var fornøyd med det.

Fremme i LHR møtte jeg resten på T5. Der var det ragnarok!!! Jeg tuslet bort til Club check-in som var helt uten kø. Spurte om jeg kunne bruke BA sølvkortet hos han imorgen tidlig for å sjekke oss inn uten all køen og det var ok. I tillegg ventet en fin suprise fra BA. Vi fikk Op-Up begge to til WT+.

Så lang FANTASTISK service fra British Airways. Det lønner seg virkelig å være lojal.

Nå sitter Fnate på noe vi tror må være Englands aller dølleste hotell - Comfort Inn på Heathrow. Det lukter mugg, er skitten og Fnate klager over null minibar. Men han har fått en brus og en sjokolade fra WHSmith.

Herremin for en tur. Nå skal jeg forsøke å finne en grei flight fra LAX-LAS imorgen. Den som var ansvarlig for å booke dette hotellet skal ikke få bestille flytur.

Det første bildet er fra Comfort Inn sin PC benk på rommet. Det andre fra senga. Dette kvalifiserer til det værste hotellet jeg har vært på

Noen som vet et selskap det vil være pratisk å reise med når man lander med BA i LAX? Sånn transfer enkelhet...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	070120101276.jpg
Views:	1141
Size:	64.9 KB
ID:	25303   Click image for larger version

Name:	070120101277.jpg
Views:	1124
Size:	47.3 KB
ID:	25304  
Fnate is offline   Reply With Quote