Quote:
Originally Posted by LN-FOC
Av reklamen framgår det helt klart at dersom du kjøper en billigbillett hos SAS så får du velge sete gratis. Da holder det ikke å komme i etterkant å fortelle meg at det kun gjelder dersom jeg sjekker inn på nettet mellom 22 og 3 timer før avgang. Også Norwegians innsjekkingsautomater lar deg velge sete helt gratis, og som oftest er det flere enn to seter å velge mellom.
|
Og netop at vælge sæde får du lov til 22 timer før afgang. Du har desuden også mulighed ved automat check-in i lufthavnen - så hvad problemet er kan jeg virkeligt ikke se.
SAS holder fuldt ud hvad de lover og jeg vil da til enhver tid foretrække at vælge sæde 22 timer før afrejse end jeg vil 1 time før afgang, hvor der ofte kun er et minimalt antal sæder at vælge imellem - eller for den sags skyld at rejse med flyselskaber, hvor der er free-seating/betal-for-at-komme-først-i-køen og man skal kæmpe mod andre rejsende fysisk for at få sit favoritsæde.
Fin service som
SAS - og nogle andre flyselskaber - leverer - og jeg vil håbe de ikke får idéer om at skære det væk eller tage gebyrer ligesom høj-gebyrs-selskaberne.
Dejligt kunne købe en flybillet, hvor der er et minimum af service inkluderet i prisen, så man ikke skal trækkes igennem gebyr-møllen for at vælge sæde eller have en kuffert med.