View Single Post
Old 09-05-2009, 01:42   #13
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Default Re: Oslo-Stockholm-Düsseldorf-Wroclaw-Barcelona/Girona-Wroclaw-Frankfurt-Stockholm-Os

Flott rapport! Takk for den!

I DUS om du kommer med buss inn fra flyet skal du bare ta trappen opp i stedet for inn til baggasje utlevering. Normalt er transfer enkelt i DUS da man kommer inn samme sted som man boarder. Med mindre man skal skifte mellom terminalene da. Men Lufthansen bruker en terminal til alle sine flighter, og folk som skifter mellom LH og Air Berlin (som er den andre store aktøren på flyplassen) er vel heller liten.

DUS er en av mine favorittflyplasser. Den har en kjempefin utsiktsterasse. SEN loungen har fått meget bedre mat det siste året. Det har forbedret seg vanvittig egentlig. Fra bare snacks og gotteri til seriøs og delikat mat. Jeg var imponert sist gang jeg var der.

Hvis man er der i dagslys gir biz loungen en mye bedre utsikt enn SEN loungen. Jeg var der en gang i 5-6 timer for noen år sidne og måtte bruke internett for å jobbe. I SEN loungen virket ikke det trådløse nettet (som man fortsatt må betale for ), så da måtte jeg inn i biz loungen for å få tilgang. Der var åpent og fint og akkurat samme servering som i SEN loungen. Forstod da ikke helt vitsen med å differensiere loungene da seter og servering var lik. Men det har blitt bedre i SEN siden den gang selv om jeg ikke har vært i biz loungen siden den gang.

Men jeg må si at jeg synes du valgte en kraftig omvei for å komme til Barca. Den virket jo ikke spesielt billig heller den ruta du valgte??

BF

PS: Det er fortsatt flere her som bør ha dårlig samvittighet for ikke å ha skrevet TR enda? Eller hva Farmer? tsk tsk!

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote