Thread: KLM - KUL
View Single Post
Old 13-02-2009, 08:07   #9
gardkarlsen
ScanFlyer Silver

gardkarlsen's Avatar

Default Re: KLM - KUL

Hei

Siste gang jeg brukte KLM på longhaul var fra KUL til AMS og det var vel da jeg sverget på at det skulle bli lenge til neste gang jeg skulle fly med KLM. Det var et 747 (cargo varianten) og maken til dårlig greier har jeg aldri vært med på. Vi satt langt bak og det var veldig, veldig trangt mellom seteradene (og jeg er ikke mer enn 177cm), underholdningen var veldig begrenset med en liten TV som hang i taket og flyvertinnene gjorde heller ikke en strålende jobb. Da var det langt bedre med Malaysia Airlines fra AMS til KUL.

Men uansett...når det gjeler Kuala Lumpur. Jeg har vært der en del ganger nå både på ferie og jobb og i neste uke dra jeg ned igjen. Jeg har bodd på Traders hotell de sist gangene og det er et flott, moderne hotell rett ovenfor Petronas Twin Towers...men det aller beste med hotellet er den gode servicen :-) Her er et reisebrev med bilder som jeg har laget: http://gardkarlsen.com/malaysia_kuala_lumpur.htm . Der finner du også min omtale av Traders med bilder :-) Ta kontakt hvis du har noen spørsmål :-)