Dette er nok neppe en sesongvariasjon, april og mai er jo topp-tid for forretningstrafikken. Det er rett og slett ikke mange nok forretningspassasjerer i Norge til å få denne ruten til å lønne seg.
OSL-
MAN, har ikke den vært 4-5 ggr/uken ganske lenge da? I så fall er det vel bare onsdagen som muligens forsvinner. Dette er vel i utgangspunktet en forretningsrute (i alle fall fra
ARN og
CPH), mens mitt sterke inntrykk er at den fra Norge i stor grad er basert på fotball og da er jo torsdag/fredag fra Oslo og søndag/mandag fra
MAN ganske dominerende.
Må også si at
SAS har rotet fælt med prisingen her ut fra det jeg kunne se i høst. Helgeprisene på denne ruten er ofte avsindig dyre, slik at man får inntrykk at flyene nærmest er fulle mange måneder i forveien. Men etterhvert begynner prisene å gå ned en del ofte. Men generelt vil jeg si at prisene
OSL-
MAN er høye, men det er jo andre på forumet som nok har adskillig bedre kunnskaper om dette ut fra at de bruker ruten mye.
Men det virker som det er umulig å få ruter fra Norge til andre byer i England enn London til å bli stabile. (Newcastle (FR), East Midland (NB), Bristol (SK), Manchester (BA) og delvis SK).