Glad torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag - nye muligheter. Nå er det Nespresso i koppen før det blir flere møter ute av kontoret i dag. Ettermiddagen/kvelden avsluttes med et styremøte. Ha en bedre torsdag!

Glad torsdag morgen....akkurat ferdig med CNN debatten etter President Debatten....og de sammenlignet McCain med Bob Dole !!!! det blir en tidlig start paa torsdagen...fakir fergen 04:45....saa til SEATAC med avgang 07:10...rapporter vil foelge naar det blir mulig...starter med LCC paa foerste strekningen....

Och jag som trodde att jag steg upp tidigt idag då jag kom till jobb 06:15.

Nästa vecka blir det ARN en dag och CPH 2 dagar. Heja :DEN

God morgen fra Oslo. Da er frokosten spist og nå gjelder det bare å komme seg på jobb. Ingen konkrete planer for dagen, bortsett fra det muligens skal spilles litt fotball. Ha en fin dag

God morgon frå FBU :)

Klar til ny arbeidsdag -kaffi i koppen. Også blir det "hem t Bærgen" i ettermiddag.

Ha ein flott dag alle saman!

God morgen fra Forus. Kaffen er på pulten, forumet skal leses i noen minutter til,før jeg må ta en tur i skuffen ogs e om jeg kan finne en passende telefon som jeg kan bruke i 2 uker mens HTC'en er på rep.

Var en merkelig rolig kveld i går kan man si ;)

Vel, ha en fin dag forumister :)

God sen kveld fra St. Louis. Vaert paa reise hele dagen saa jeg maatte catche opp med litt e-post besvarelser, jobbing og surfing.

Morgendagen byr paa moete med min stoerste kunde sammen med sjefen min, en kjapp flygning med AA i F til ORD der jeg moeter fruen foer vi fortsetter med AA til Miami og en ekstra lang weekend paa Westin Diplomat rett soer for Ft. Lauderdale

Naa er det rett i bingen!

God torsdagsmorgen - i ettermiddag begynner helgen, og den varer til mandag kveld. I morgen tidlig blir det til OSL og en eller annen LH-flight sørover. Hvor helgen tilbringes er litt usikkert, det er avhengig av hvor LH har ledige plasser og hvor leiebilen evt. vil kjøre.

Ha en fin dag i nord og sør, øst og vest!

Go morn fra barteland :)

Deilig høstvær her i morgentimen, dog noe grått. En dag til vi skal på guttetur på hytte, sterke saker beregnet for kaffe, er anskaffet ;)

Ha en strålende dag folkens :D :D :D

God morgen fra Tiggerstaden. Jeg har så vidt kommet over at jeg spanderte en hel liten formue på vårt MEGET gode landslag i fotball i går. Ble helt bergtatt av de enorme offensive viljen de viste gjennom hele kampen. Ikke rart man ventet til de var gått nesten 80 minutter før første byttet ble foretatt....

Anyway. Her går dagen med til et møte fra 10-12. Deretter blir det noen småting som må gjøres, før snuten rettes tilbake mot vestlandets hovedstad. Ha en strålende dag alle sammen.

God morgon från Uppsala,

Regnet öser ner här i staden och jag håller på att packa för en kontrasternas helg (begravning och 30 års firande). Inte mycket nytt härifrån annars så jag nöjer mig med att önska en fin dag!

God morgen fra KRS!

Siste arbeidsdag denne uken. Det gjørke noe det! Skal bli fint med noen fridager sammen med guttevalpen! Ingen store planer egentlig. Så vi får se hva dagene bringer!

Ellers hadde jeg håpet på en storgevinst fra Viking Lotto igår, men de har ikke ringt meg enda! Kan de ha trukket feil nummer i går??

BF:cool2

God formiddag!!

Da var ungene ute av huset og huset, ja det er ryddet! Har fridag , men skal alikevel opp å ta en kaffe med en god kollega på OSL. Ingen jobb før på søndag for min del :) Ha en god dag samtlige forumister!!

Da er "hus-sjefen" bekrefetet sjekket inn på DY926 - så da er det bare å støvsuge over og vaske badet, så blir hun nok fornøyd. Det varmer jo mitt hjerte at hun klarer å kommentere at hun skal fly "gris" - men mer teknisk enn det blir det ikke. Nuvel, det er ikke dårlig bare det.

God dagen før dagen godt folk!!

Ferdig med mine 5,5 timer @ MJF som i dag gikk med til E-learning (med to myndighetspålagte kurs), fire flyavganger og x antall kopper med kaffe! Securitas har ogsåbegynt å ansette flere folk for å være klar til å overta alt av security på flyplassen fra 1. januar 2009. De startet med to yngre damer, bra :)

Og tusen takk til deg som gledet meg med Baltic Outlook og Oryx i co-mail i dag, inflightmagz fra airBaltic og Qatar airways :D
Så nå blir det sofatid i Helvete :cool:

Kvelden... Hmmm, torsdagsklubben...

E!

Gruggete morgen her i Det Dype Sør ... hatt en svært ubehagelig morgen med oppkast og magekrampe ... godt det er en stille dag på jobben idag. Heller ingen kolleger å smitte. Hjemmekontor har klart sine fordeler ..

Så her går det i Pepto Bismol, Ritzkjeks og Sprite ... Skål kosmonauter!

Her i den lokale "Tommy-Stugu" er ogsaa menyen upaakalgelig...utsikten likesaa....foerste del av en lang dag ferd mot natt er tilbakelagt....VX var en meget positiv opplevelse....rapport er paa vei...med bilder....men dette var jo LCC saa ingen meny paa denne strekningen BizFlyer...men derimot i natt omallt gaar som jeg haaper blir det en meny det staar stil over...er foreloepig seated i "Middle Class" haaper det blir ledig litt lengre fremme....

Back