View Single Post
Old 08-06-2008, 23:50   #48
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Default Re: Junaiten: Here we come again

Quote:
Originally Posted by FlightDeck View Post
Smart. Min erfaring er, som sikkert deg også, at det kan være lurt å ikke bestille full prepaid rate - om ikke rate'n er svært mye lavere enn en ordinær rate. Tilbud dukker opp og endringer kan lett skje når man er på reise.
Bestiller aldri pre-paid. På turen i fjor f,eks. Hadde bestilt "alt" via Hilton.com. I en av byene (Cleveland), fant jeg ut at det var et mer sentralt hotell, i en kjede som het Hyatt, til samme pris. Ikke noe problem å kansellere Hilton (Garden Inn), og booke Hyatt. I LA, hadde vi bestilt hele oppholdet på Hilton Universal City, helt til jeg oppdaget at det virket rimelig håpløst å komme seg derfra til LAX for å rekke et fly som gikk 07:35. Endret bookingen hos Hilton, og fant et rom hos Embassy Suites nede ved LAX.

I år, bestilte jeg også først alt via Hilton. Oppdaget så Chancellor i SFO, som virket mer spennende enn å bo på et anonymt kjedehotell. Av samme grunn endret jeg også fra Hamptons til Shelbourne i NYC..

På årets tur, ser det faktisk ut til at jeg ikke kommer til å bo på et eneste av de hotellene jeg opprinnelig bestilte
Martin is offline   Reply With Quote