• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Noen bilder av Antonov 12 på tur

atck

ScanFlyer Gold
Noen bilder av Antonov 12 på tur

Jeg sliter litt med min Canon S50 når det er finvær, siden jeg ikke har mindre åpning enn F8.0... skulle gjerne hatt litt mer optikk å leke med...
Aaanyway. Vega begynner å bli en kjent gjest her på Evenes. Som de fleste fra et stykke øst gjør de jobben uten å konversere for mye... :sarc

1an12vegataxibw.jpg

1an12vegataxi.jpg

Bye bye

1an12vegadeparture.jpg

Re: Noen bilder av Antonov 12 på tur

Jøss - så jo ut som dette var fra krigens dager nesten. Kom flyet seg i lufta?:D

Re: Noen bilder av Antonov 12 på tur

Originally posted by DY
Jøss - så jo ut som dette var fra krigens dager nesten. Kom flyet seg i lufta?:D

De har nok lagt på et nytt strøk maling så maskinen holder vel sammen enda en stund.
Det gikk overraskende greit å få den i lufta. Brukte ikke mer enn et par tusen meter.

K

Back