View Single Post
Old 15-10-2007, 23:23   #70
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Default Re: Språkbruk og holdninger på forumet....

Jeg vet litt om hvem de er, og jeg tviler sterkt paa at de forsvant fordi vi av og til gaar OffTopic....Den stoerste nye gruppen paa forumet har email addresse som slutter med .ru - de klarer forelopig ikke aa aktivisere seg og dermed ikke poste, men naar de finner ut hvrdan de kan aktivisere seg har vi sikkert 100+ posteringer i timen, og de vil i hoeyeste grad vaere offtopic....

Vi klarer aldri aa bli allt for alle, jeg tror ikke det er en enkelt aarsak til at de 7 du trekker frem ikke er aktive lengre, men sikkert 6-7 aarsaker.....saa vi har blitt Kardemomme By med noen Drabant byer rundt kjernen....men vi klarer fremdeles aa vare det samlende punkt rundt Fly og vin/oel treff i fra TOS (baade byen og Jan Yngve) til Seattle.....vi posterer bilder av LN-RRA baade i takeoff fra BFI og ved landing OSL...og hvor ofte kan du se rullebanen i Beyrut fra 0A samtidg som du ser rullebanen i Baatsfjord fra 0B.....saa om Wf841 er innstillt, B214 har parkert, Tu-154 blir rammet av Stoeyregler og CV990 staar Mojave.....tumler vi frem.....og det er langt i fra Final Call paa denne flighten