• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hva skjer på OSL i aften?!

Thomas

ScanFlyer Rusty
Hva skjer på OSL i aften?!

Palma SK 4691 15:35 Avreist 19:11 SAS
Kristiansund SK 2305 16:30 Avreist 19:14 SAS
København DY 926 17:50 Forsinket 19:50 Norwegian
Paris/Orly DY 1494 16:05 Avreist 17:48 Norwegian

SAS 109 34 69%
Norwegian 44 17 61%

Re: Hva skjer på OSL i aften?!

Var selv på Gardermoen i dag, men ble ikke forsinket. Ikke VELDIG mye innstilt.

Jeg kjenner tre stk som ble offer for Kristiansundsflighten som jeg traff på. Det var en syk Fokker som gjorde at de kun hadde ett fly istedenfor to mellom KSU og OSL.

Jeg er ikke så sikker på at det er en fokker som er syk. Mener det ble brukt fokker på TRD-OSL rute i dag, noe som heller tyder på for få 737'er..:huh:

Det var tekniske problemer med Fokker som var grunnen til kanselleringer i dag.

Det er en grunn til at ALLE flightene med SAS mellom Oslo og KSU enten er blitt kansellert eller forsinket. Det samme med BGO-KSU og BGO-MOL

Tror det brukes noen norske 737 til å fly Q-400 ruter. Derfor litt trange slinger i Norge med bl.a Fokker mellom TRD og OSL.

Originally posted by Boeing

Tror det brukes noen norske 737 til å fly Q-400 ruter. Derfor litt trange slinger i Norge med bl.a Fokker mellom TRD og OSL.

Ja det kan godt være det som var grunnen til at det ble brukt fokker i dag ja.

Back