• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Vi gratulerer Airbus .....

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Og det skjedde i Bangkok at en A380 for foerste gang fikk en bakkeskade. Med 150 spesialinviterte VIP's ag andre, ble maskinen pushet slik at den ene vingetippen slo inn i en bygning...

Begge winglets'ene ble fjernet og man gjenopptok flyvningen dagen etter ,,

http://www.bangkokpost.net/topstories/topstories.php?id=121282

30047378-01.jpg

...og dette gratulerer du Airbus med???? Du har tydligvis fått jobben i VG allerede...:angry:

Det er jo nesten litt tragikomisk da... Huff, nå har de hatt mer enn sin del av uhell med det flyet.

Ikke at dette her var det store, men alikavel da...

ut i fra hva jeg leste i en tråd på enten a.net eller sviske-forumet så skjedde dette under pushback fra en A380-tilpasset gate også... :D

-A

Tørr ikke tenke på hvilke gratulasjoner noen ville komme med etter en ordentlig flyulykke...:cry:

Shit happens. Kunne skjedd Boeing også. Oh wait.. it did! :p Seneste med PIA sin 777 i Manchester, vingen traff en FlyBe Dash... Husker ikke riktig. Men uansett, sånt skjer.
Fytti katta for en STOR wingfence!

Originally posted by EB

...og dette gratulerer du Airbus med???? Du har tydligvis fått jobben i VG allerede...:angry:

Maa tenke paa fremtiden, vet du ... :p

Men er det ikke lov aa vaere litt sarkastisk lenger da???

Originally posted by EB

Tørr ikke tenke på hvilke gratulasjoner noen ville komme med etter en ordentlig flyulykke...:cry:

Er vel mer det at her var vel intet mer gale skjedd enn at noe aluminium/plast fikk seg en trøkk, og godt mulig et ego eller to, og da kan man ta det litt muntert. Regner med at vi holder oss ti lsaken når mer alvorlige ting skjer. ;)

-A

da tror jeg du skal sette deg på skolebenken igjen, jeg tar gjerne selvkritikk for den setningen men om du ikke skjønner hva det står der så har du et problem som langt overgår mitt.

Originally posted by vs 200

da tror jeg du skal sette deg på skolebenken igjen, jeg tar gjerne selvkritikk for den setningen men om du ikke skjønner hva det står der så har du et problem som langt overgår mitt.

Da har jeg oppnådd mitt, så får vi være uenig om resten. ;)

-A

Øyh - det er vel ganske åpenbart hvem av dere som har tilbrakt for lite tid på skolebenken!!! :cool:

Originally posted by ANX

Øyh - det er vel ganske åpenbart hvem av dere som har tilbrakt for lite tid på skolebenken!!! :cool:

Dekk, tilbake i hjørnet. Jeg fikk frem det som skulle frem og så lar vi det være der.

-A

Back