Quote:
Originally posted by Vede
Så du mener at alle bilder fra feks Sola skal inn i en tråd? Viss det er det du mener er jeg uenig at det er slik det bør gjøres. Det blir fort rot og kommentarer mellom bildene blir det bare stress og finne fram til bildene. Og etter feks jeg har sett bildene i tråden er det ikke så ofte jeg gidder å gå inn å lese kommentarene til bildene viss det ikke er mine egne. Så da er det vanskelig å vite om det er nye bilder eller en kommentar som har kommet.
|
Lag din egen tråd(er) som passer deg, eller lag ditt eget opplegg, jeg synes det hadde vært fint å lage en serie bilder fra ulike Norske lufthavner med bilder av fly, biler, personer, handling, nesehjul, postfly, flytog, flybuss, flydilla !!
Det er ikke opp til meg fra andre steder enn
OSL, men kom med et hint at andre kunne legge ut fra andre lufthavner.
Uansett bilder eller ikke bilder fra andre lufthavner, så ønsker alle en riktig god sommer og ferie osv. Det går en konkurranse på 1.siden på "flyforum" også.
OBS! det var ikke meningen å plage noen hverken med mine bilder eller var det ikke meningen å skrike om at noen kunne legge ut bilder fra andre lufthavner, dette er kun et forslag som du og alle andre kan ta stilling til - var bare en henstilling ra min side.
Jan Støkkebo