View Single Post
Old 13-04-2007, 19:36   #16
TOS
ScanFlyer Mile High Club
 
TOS's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
Default Re: SAS skal tilby god service

Quote:
Originally posted by Tommy777

Vel, TOS, vi forretningsreisende er også prissensitive når vi betaler reisen vår selv. Jeg vil selvsagt havne på P klasse dersom jeg og fruen reiser med SAS i Europa. Da er det bra med kuponger.
Helt klart at pris betyr noe også for forretningsreisende, men jeg tror nok at vi er enige om at forretningsreisende er mindre prisfølsomme enn den allmenne fritidsreisende. Som fritidsreisende kan man ikke trekke fra utgifter til reiser i regnskapet osv. I tillegg er nok mange forretningsreisende som reiser for større firmaer noe mindre prisfølsomme enn andre forretningsreisende.

Kupongene er sikkert gode å ha, men er vel knapt det som skal til for å yte god service...?

Hvem husker på å ha med seg disse kupongene når de reiser? Om en kupong er god for en drink så er det selvsagt noe, men personlig så synes jeg det høres ut som mye bryderi for lite å fiske frem disse kupongene...
TOS is offline   Reply With Quote