• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Air Slovakia med B757-200 til TRF 04april

dash-7

ScanFlyer Blue
Air Slovaika kommer til Torp med en B757-220 a/c reg OM-ASA 04april.
De skal fly weat lease for Travel Service.Nytt og Nyttig sin charter rute til Praha.
Rute QS132 PRG-TRF og QS133 TRF-PRG. Ankomst klokken 20:10 og avgang 21:00
 
B757 på TRF har også skjedd før. BLX fløy to sommersesonger til CHQ og HER, omvendt flyvninger fra OSL.
 
Det var ingen 757 som kom i kveld, derimot denne, så her ble jeg skuffet
 

Attachments

  • IMG_3137.JPG
    IMG_3137.JPG
    93.4 KB · Views: 28
Originally posted by stefan78

Det var ingen 757 som kom i kveld, derimot denne, så her ble jeg skuffet
Ble bytte i 4 tia, operativt bytte sier de.
Det var mange som ble skuffa.
 
Hvorfor ikke? 757 er da lettere aa jobbe med enn en 737? Antallet bags ville jo vaert det samme uansett..!
 
Det kan være at problemer hos Sky Europe forplantet seg til TRF ?

OM-ASB_NF_040407.jpg


OM-ASB steppet inn for Sky Europes vanlige 737 til MAN i går ettermiddag på kort varsel(ESK190/191 fra Bratislava).
 
Originally posted by LN-MOW

Hvorfor ikke? 757 er da lettere aa jobbe med enn en 737? Antallet bags ville jo vaert det samme uansett..!

Nja, jeg vet om en hel avdeling som er uenige med deg, men det kan ha noe med at man er rimelig drillet på 738... ^_^

Kan faktisk ikke se noen fordeler med 757 ifbm. handling, annet enn at den er mye penere å se på...
 
LOL - selv er jeg blitt veldig glad i 757'en etterhvert, og Boeing 757-36N med Magic Carpet er i en uoffisiell undersoekelse blant amerikansk kanonfoede ranket som nummer en for lasting av ryggsekker og duffelbagger ... :colgate:
 
Min favoritt, om man skal blande inn fly med innebyggede hjelpemidler, må være Fokker 100 med slikt magisk gulv...

Det er en fryd å stå på utsiden av flyet og laste hele fremre lasterommet alene på en Fokker 100 med sliding carpet... Det er rett og slett gøy... ^_^
 
Back
Top