View Single Post
Old 09-02-2025, 00:37   #2
LN-REF
ScanFlyer Gold

LN-REF's Avatar

Default Re: Fra Soyo til Vigra med Dash 8-400

Nesten morgen var det stell på handklefronten da det banka voldsomt på døra kl. 05:30, da diska dei nemlig opp med handkle, såpe, tannkost etc så stor steming i leiren

Men kordan var frokosten skal tru, jo den såg slik ut og det var jo ikkje noko å skryte av

Så da var det å ringe agenten igjen som skulle komme og hente oss til det andre hotellet for frokost, der var det nok bedre mat mente han på

Greit med sjøstøvler på når man vasker dørken i lobbyen

Inngangen til hotellet..

...og utsikta fra hotellet

På vei til det andre hotellet var det nok av underholding å sjå ut vindua i bilen

Hotel Nempanzu

Ikkje all verdens med mat her heller, virker som om det var på slutten av frokosten kor dei ikkje fylte på matfata lenger

Etter tre kvarter tilbake til vårt kinesiske hotel, usikta fra rommet mot baksida av hotellet

Kinesisk ja!

I 12-tida var det utsjekk og avgårde til det andre hotellet igjen for lunsj

Litt bedre utvalg denne gangen...

Men eg var ikkje heilt i form, så blei berre 2-3 sånne på meg som var veldig gode faktisk!

Blei sittande i lobbyen et par timer å vente til det var på tide å dra til flyplassen i Soyo

Dette er tredje terminalbygginga eg har reist til eller fra Soyo siden første gang eg var der i 2007 kor vi da fløy en Beechcraft 1900D fra et selskap kalla GIRA GLOBO Lda Aeronautica. Har også flydd mange ganger med helikopter til og fra Soyo og da enten Luanda eller Offshore

Bag sjekk var manuelt og veldig enkelt før man gjekk til Innsjekk

Gjeldende Avg- og Ankomst tavle, ikkje så veldig ofte det gjekk rutefly i Soyo