View Single Post
Old 06-08-2024, 17:46   #6
regnerden
ScanFlyer Blue

Default Re: SAS og OL i 2020 og 2022

Quote:
Originally Posted by LN-HFH View Post
Uten at det er offisielt noe sted (som jeg vet i hvert fall), så virker det som at DY er de som har «tatt over» og frakter nordmennene til Paris. Rooth kom hjem med DY i dag, og Gjert Ingebrigtsen og Nordås (?) fløy DY ned.
Dette er derimot bare basert på hva jeg har fått med meg igjennom diverse medier, f.eks denne: https://www.facebook.com/share/p/AeA...ibextid=WC7FNe
Du har fått det inntrykket? SAS og Olympiatoppen skrev avtale om at reising til OL skulle foregå med SAS. Jeg har bare antatt at alle de som flyr DY til/fra gjør det på privat initiativ, mens alt i regi av forbundet går gjennom SAS. Jeg vet ikke altså, men har ikke tenkt at det er noen annen forklaring enn det. Men er jo derfor det er fint å lese i forum som dette, nye inputs

Edit: finner blant annet dette på Olympiatoppens nettsider: (…) «Blant annet vil alle utøvere til OL og Paralympics i Paris til sommeren reise med Biofuel-billetter.» Så ja, her er det nok forskjell på hvem som organiserer reisen. At Gjert og Narve gjør noe annet enn forbundet har vel nærmest blitt en naturlov nå

Last edited by regnerden; 06-08-2024 at 17:49.
regnerden is offline   Reply With Quote