Quote:
Originally Posted by LN-HFH
Uten at det er offisielt noe sted (som jeg vet i hvert fall), så virker det som at DY er de som har «tatt over» og frakter nordmennene til Paris. Rooth kom hjem med DY i dag, og Gjert Ingebrigtsen og Nordås (?) fløy DY ned.
Dette er derimot bare basert på hva jeg har fått med meg igjennom diverse medier, f.eks denne: https://www.facebook.com/share/p/AeA...ibextid=WC7FNe
|
Du har fått det inntrykket?
SAS og Olympiatoppen skrev avtale om at reising til OL skulle foregå med
SAS. Jeg har bare antatt at alle de som flyr DY til/fra gjør det på privat initiativ, mens alt i regi av forbundet går gjennom
SAS. Jeg vet ikke altså, men har ikke tenkt at det er noen annen forklaring enn det. Men er jo derfor det er fint å lese i forum som dette, nye inputs
Edit: finner blant annet dette på Olympiatoppens nettsider: (…) «Blant annet vil alle utøvere til OL og Paralympics i Paris til sommeren reise med Biofuel-billetter.» Så ja, her er det nok forskjell på hvem som organiserer reisen. At Gjert og Narve gjør noe annet enn forbundet har vel nærmest blitt en naturlov nå