Vi vaste litt rundt i Boston, shoppet på Macys og Newbury street, men så var det tid for hjemreise. Hadde forhåndsbestilt en Uber XL (3 dollar rimeligere enn Lyft denne gangen). Sas flyr fra terminal E. Kona og en datter gikk å sjekket inn bagasje og fikk papirbordingpass det stod Fastrack på (tror det var for cph egentlig). De fikk iallfall liv til å gå i business/First kontrollen. Det fikk ikke vi med boardingpass på mobil (stod ikke noe om fasttrack). Moralen er å ta ut bp på papir i Boston. Vi brukte ca 20 min på å komme oss gjennom. Ca 2 min å gå til Lufthansaloungen og 5 min fra lounge til gate E15. Lounge car temmeligfull, men vi fikk plasser. OS og LX går ca en time før sas. Lh mener jeg hadde en 747-8 omtrent samtidig med SK.
En varmrett (kylling og brokkolini) var også en suppe. Betjent bar.
Moderne lounge. Ba og Emirates har lounge i samme området. Af er i kjelleren. Var også en Delta Club i terminalen som sk kan bruke fra september.
Boston Terminal E.
Knyttnevetest må med.
Irritert på meg selv som hadde glemt å ta med egne propper med tråd.
Business var full (tipper minst 10 oppgraderte utfra utviklingen i setekartet siste døgnet. Var vel iallfall 8 ledige i plus. Temmelig full bakerst.
Vi løste utfordringen med at all drikke måtte bestilles med en gang. Skoposen er velegnet lagringsplass.
Kunne velge mellom kylling og laks. Tilbehøret var det samme. Kylling var god (samme som ble servert i eco). Var bra crew syntes vi.
Flytiden var 6 t 12 min. Klarte og sovne og slumret gjennom frokostserveringen og frem til kapteinen sa god morgen. Fikk E-gates på cph og ingen kø i passkontrollen. Gikk i lounge og fikk en dusj og var ferdig idet boarding startet, trodde jeg. Kom på at jeg hadde lagt inn et fly i buffer i tilfelle forsinkelse så plutselig hadde vi veldig god tid. 08.50-flyet til Osl hadde gate D1. Hoppet over frokost og slumret. Vel fremme på osl ble det kjøpt fire billige Perrin og utført en Cutters-klipp mens resten familien ventet på bagasje. Tog og buss hjem også var den turen over. New England gav mersmak og kona likte byen når hun først kom seg dit.