Kjørte innom et par fyr og småbyer før vi dundret avgårde på I-95. Fikk fylt opp med bensin og brukte 45 min på de siste fem hundremeterne for å levere. Her kommer en life hack til de som skal levere bil hos Sixt på Bos Logan, legg inn Embassy suites på Gps. Da kan du bare kjøre samme vei tilbake og sa kommer du til returen. Sixt har nemlig return på motsatt side garasjen enn andre selskaper selv om dette ikke er skiltet sånn. Ble kvitt bilen og bestilte en Lyft. Lyft uber henter på ground floor, tror dørnummeret var 104 eller 103. (Motsatt ende av Sixt). Kaos i Boston pga stengt tunell. Brukte 40 min til by og 17 min til flyplassen da vi skulle hjem. Det går også shuttlebuss til metro.
Vi hadde booket Intercontinental for garantert sen utsjekk. Veldig fulle hoteller i Boston da vi var der. Hadde booket en natt på IHG Luxury & Lifestylepris som inkluderte frokost og 100 dollar i property credit (ved utsjekk sa de det bare var spa-kreditt). Spurte hvor mye lounge kostet og det varierer tydeligvis mellom 100 og 150 dollar, men han som sjekket oss inn leste plutselig at lounge var inkludert i pakken. Andre natten brukte vi 120000 poeng og betalte for lounge og oppgradering (75 dollar) for å beholde samme rom. Var ganske ok å avslutte turen på et bra hotell.
Utsikt fra lounge.
Rommet i 12. etg hadde utsikt til Boston Tea Party museet.
Romnet var connecting til en suite som var litt utenfor vårt budsjett (ca 80000kr/natt)
Var en uformell bar ned mot vannet med god burger. All drikke ble servert i plast.
Loungemat
Og drikke

Lounge