For å være helt ærlig så merket ikke vi noe til denne berømte stormen, pittelitt yr i lufta, og ingen vind i sentrum. Vi ruslet på kryss og tvers i det gamle kvarteret, tok oss litt å drikke og spiste lunsj før det var tilbake til hotellet for å vente på flyplasstransport. Svingte innom den tidligere nevnte rundkjøringen, og i et eller annet smug kom vi over disse fjærkrærne, med en rose stappe tnedi skrotten. Har aldri sett det før… Ølhøne ja, men ikke dette
Ble hentet som avtalt, men sjåføren var 10 minutter forsinket, igjen pga stormen. Det var regnet så førte at de ikke kunne kjøre så fort........ Og igjen merket ikke vi noe til noe storm, på vei mot flyplassen regent det såpass lite at han kjørte intervall på viskerne. Kom frem til flyplassen, der var relativt lite folk, og lite køer.
Fyren i innsjekk var helt aldeles fantastisk og sjekket bagasjen vår igjennom helt til Stavanger, til tross for separate billetter og allianser. Konge, og da sparer vi maset i
BKK med å hente ut, og å sjekke inn bagasjen på ny. Men igjen valgte vi aldeles feil kø i immigrasjonen, hun i vår luke behandlet 1 reisende på den tiden de andre kjørte 2-3 igjennom. Og ja, vi gikk til køene mot venstre.
Kom oss igjennom, og sjekket inn i
NIA lounge, 35 USD per pers, men det syntes vi det var verdt. God temp, bra mat og drikke, og nesten helt folketomt nå. Utsikt til tarmac og rullebaner, og det var godt å se at flyene hadde begynt å gå. Skulle egentlig ha vært stengt til kl 2000, men allerede nå var det fly i lufta. Vi satt like ved en lekker sak fra Eva Air. Forsynte oss med øl, vin og mat, og fikk skriblet litt på reisebrevet. Ble litt satt ut da den ene vertinnen her spurte om jeg kunne kjøpe noe vin for henne i TaxFree, noe jeg høflig avslo. Så også sovebokser for første gang, litt lengre tid her så hadde jeg testet dem.
Her litt bilder
Eva Air 777-300ER
Bortover mot gatene 31 og videre
Foreløpig lover det godt, men tør ikke tro på at vi rekker flighten i
BKK før pushback av VN615 til Bangkok.