God torsdag fra KL

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Her ble en liten løpetur unnagjort, så kan straks hive meg over frokosten. Man fryser i hvertfall ikke når man løper her. Så får jeg se hvor kursen settes for middag etter endt arbeidsdag. Ha en fin dag

4fc01d37a69f75dadfdeb17d8ef6325e.jpg

Det har kanskje blitt Desember i KL, her er det ennaa November, men en utrolig god slutt paa November - leverte Prosjektet i dag paa tid, paa riktig side av budsjettet og ikke minst var kunden meget meget fornoeyd med leveransen. Litt trist aa ta broder EB og svoger HK til SEATAC men om Bongo Extreeeem vil sees vi den 08 Desember - det er vel korrekt at reisen til Julebordet starter vestover og inkluderer MD-95 ? Uansett en God Torsdag fra verdens beste lille oey !

Litt nærmere desember her noe lenger øst .. Julelys og juletrepynt er 85% ferdig, greit å kunne ha litt og pusle med. Til slutt ender vi nok med 95-105% ferdigstillelse, ettersom hvor langt fra prosjektplanen vi havner.

Stille i huset, kveldens siste oppdrag blir å rusle ut med bikkjene. Småkjølig oppgave da tempen er på full fart ned mot null. Men det tåler vi. Så blir det kjeks til gutta og myrvann til Far og alle er fornøyde.

Spilleren pumper ut Norske Albumklassikere og Skippy herjer på Kindle’n frem til leggetid .. Gode dager.

God morgen fra Lillestrøm og Norge! :)
Så har desember kommet også hit, torsdag, helga nærmer seg og en uke til julebordet. Meldte meg på litt sent, så håper det er plass? :)

Ellers fikk jeg et gavekort fra meg selv i går. Takk for den ja! ;) Jeg liker godt å fly, åpen cockpit var også morsomt, for eksempel åpen cockpit rundt Holmenkollen. Nå utfordrer jeg meg selv litt, er ikke tøffest i høyden sånn utenfor fly vil jeg si selv. Så planen er zipline nedover Holmenkollen neste år. Sikkert barnemat for mange her inne, kanskje ikke alle? Det blir uansett interessant å stå på toppen av Holmenkollen og skue nedover. :)

Nå må jeg hoppe ut i torsdagen snart så ha en ekstra best en! Screenshot_20221130_180323_Samsung Internet.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm og Norge! :)
Så har desember kommet også hit, torsdag, helga nærmer seg og en uke til julebordet. Meldte meg på litt sent, så håper det er plass? :)

Ellers fikk jeg et gavekort fra meg selv i går. Takk for den ja! ;) Jeg liker godt å fly, åpen cockpit var også morsomt, for eksempel åpen cockpit rundt Holmenkollen. Nå utfordrer jeg meg selv litt, er ikke tøffest i høyden sånn utenfor fly vil jeg si selv. Så planen er zipline nedover Holmenkollen neste år. Sikkert barnemat for mange her inne, kanskje ikke alle? Det blir uansett interessant å stå på toppen av Holmenkollen og skue nedover. :)

Nå må jeg hoppe ut i torsdagen snart så ha en ekstra best en! View attachment 52419

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Hvem vil seg selv eller andre så vondt at de spanderer den zip line turen lurer jeg på. Ville vært uhyre skeptisk.

Ellers en god morgen fra Norges med sjelløse myr som befinner seg utenfor Stavanger. Stordalens disipler overrasket positivt i natt med lys og varme i herberget. Egg, bacon og oppskåret frukt fristet de også med. Har funnet ut at Quality frokost er bra nok selv om de ikke har cappucino.

Tikket inn trippeltrummelding i går så fikk laget en bestilling som kommer hjem fra Meny, så blir det vel å løpe innom Kiwi på vei hjem selv om den nok ser rimelig ranet ut i 19-tiden.

God (?) morgen fra Knausen. Det ble en fantastisk og utagerende julebord-aften i går hvor dagens transport til kontoret blir utført av et stykk trofekone i en svær indisk van.

Gleder meg bittelitt til sofaen i kveld.

God morgen fra Kongsberg.

Lite på programmet i dag. Jeg tok 4. dose med koronavaksine og var forberedt på litt bivirknger. Så langt har ikke det slått til og formen er finfin, bortsett fra litt vondt i armen. Ellers må jeg vel skjøtte min bistilling som er ubetalt taxisjåfør for ungene som skal hit og dit.

God morgen fra hjemmekontoret. Første luke i kalenderen er åpnet i dag. Det var heldigvis sjokolade, og jeg tror det fortsetter i samme stil frem til jul. Dette blir bra.

Her er det kontorering på gang og i kveld er det zoom med "Bongos Tryllereiser international team" for å legge utspekulerte planer for neste års indoktrinering og direkteflighter.

Det aller viktigste er imidlertid dagens middag som er en perle fra gammelt av, nemlig Mexikansk Gryte fra Toro. Det blir ikke bedre en dette. :)

Ha en stilig torsdag

Plutselig var man i København hvor man skal tilbringe en fridag[emoji3] Så god morgen fra Scandic Kødbyen hvor frokosten nå skal nytes. Litt fuktig aften på Vesterbro i går, men formen er likevel brukbar. Blir nok litt byvandring og besøk på julemarkedet på Kongens Nytorg. I området finnes det også godt utvalg i steder som serverer smørrebrød, øl og snaps. Hjemover i kveld med bonusbillett i SAS Plus.
cc117804a3cba420ce0c893eb9036dea.jpg

Forøvrig gikk ikke hotellbaren på en stor økonomisk smell når det danske fotballandslaget var i aksjon i går…

God torsdag fra Windsor. Jobbet litt fra hotellet nå på morran, om ett par timer skal man delta i den årlige julelunsjen til UK Air Cargo Club, før man setter nesen hjemover med siste SAS-maskin i kveld. Ønsker alle, både ute og hjemme, en riktig flott dag!

God formiddag fra Forus. Har vært i sving noen timer allerede og det gjenstår en god del. Men snart er det lunsj. Og det blir bra! Ha en fin dag forumister!

God formiddag fra Romsås
Har vært en litt for travel uke hittil, så idag har jeg en seniordag, blitt så gammel ja! Har åpnet en kalender som dessverre er fri for både sjokolade og marsipan, men du finner den i Fotoforumet.
I kveld skal jeg på julemøte med Spottere på Flysamlingen :)

Morn fra Kolsås. Kort natt, da jo unger kan bli plaget av "for trøtt til å sove godt" som jo selvfølgelig ikke hjelper på problemstillingen. Satser på en heftig formiddagslur (for alle). Sjokoladekalenderen ligger på jobb så luken må nok vente litt

Forøvrig gikk ikke hotellbaren på en stor økonomisk smell når det danske fotballandslaget var i aksjon i går…

Hehe, ja, der er lidt krise i DK her til morgen! Ifølge de sociale medier
ønsker flere Hareide tilbage!
Husk Hviids Vinstue på Kongens Nytorv; ud over øl serverer de
byens bedste gløgg! Ha en god dag!

God formiddag/ettermiddag fra Forus II,

Første del av dagen er unnagjort , nå lønsch!
Et par møter ut over ettermiddagen før det på ny er julebord med prosjekt gjengen i kveld på byen. Denne gang på veteranskipet Sandnes ved Strandkaien. Dey blir nok et livlig party.
Ha en fin dag.

Glad torsdag fra Romeriksporten på vei hjem. Nok et par veldig bra flyvninger med Icelandair - og kan konstatere at det tar like lang tid å få bagasje på OSL som i SEA. Satser på en liten hvil når vi kommer hjem.

Hehe, ja, der er lidt krise i DK her til morgen! Ifølge de sociale medier
ønsker flere Hareide tilbage!
Husk Hviids Vinstue på Kongens Nytorv; ud over øl serverer de
byens bedste gløgg! Ha en god dag!

Takk for tips[emoji4] Men helt fullt på Hviids Vinstue så ble frokost hos naboen, Skindbuksen. Var innom flere steder, og mange var fullbookede for julefrokost. Hyggelig med alle julemarkedene i byen.

55d2d5c35f3cd2c8d433e274f900a7b8.jpg

Back