Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Lillestrøm og Norge!![]()
Så har desember kommet også hit, torsdag, helga nærmer seg og en uke til julebordet. Meldte meg på litt sent, så håper det er plass?![]()
Ellers fikk jeg et gavekort fra meg selv i går. Takk for den ja!Jeg liker godt å fly, åpen cockpit var også morsomt, for eksempel åpen cockpit rundt Holmenkollen. Nå utfordrer jeg meg selv litt, er ikke tøffest i høyden sånn utenfor fly vil jeg si selv. Så planen er zipline nedover Holmenkollen neste år. Sikkert barnemat for mange her inne, kanskje ikke alle? Det blir uansett interessant å stå på toppen av Holmenkollen og skue nedover.
![]()
Nå må jeg hoppe ut i torsdagen snart så ha en ekstra best en! View attachment 52419
Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
Forøvrig gikk ikke hotellbaren på en stor økonomisk smell når det danske fotballandslaget var i aksjon i går…
Hehe, ja, der er lidt krise i DK her til morgen! Ifølge de sociale medier
ønsker flere Hareide tilbage!
Husk Hviids Vinstue på Kongens Nytorv; ud over øl serverer de
byens bedste gløgg! Ha en god dag!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.