View Single Post
Old 10-01-2018, 23:14   #200
FamilyGuy
ScanFlyer Blue

Default Re: Norwegian Longhaul forsinkelser m.v. (håndtering, media, meninger etc)

Quote:
Originally Posted by jossien View Post
Høres riktig ut det

Men siden den ble avslått for andre gang, var jeg rimelig sikker på at den saken havnet i en «bunke» som ikke trengte å åpnes før om en 6-8 måneder.

F.eks hvor mye betyr det for selskapene at de blir innrapportert til Transportklagenemnda ?

Fikk selskapet en melding når jeg sendte inn min klage ?

Jeg velger å tro at dette er kalkulert fra Norwegins side.

Skulle selv vært med på returen, altså DY7202. Fikk melding noen timer før at den var kansellert pga tech og crew duty time.
Perfekt tenkte jeg, en dag ekstra i Bangkok, og 600eur x 3 rett i lomma.

Da jeg kom hjem sendte jeg krav til Norwegian; Avslag pga vær.
Ok tenkte jeg, sender saken videre til AitHelp da jeg ikke orket å styre mer med det.

Svar fra AirHelp om at de ikke kunne hjelpe meg da kanselleringen var pga vær. Sendte da en screenshot av opprinnelig melding om tech tilbake til AirHelp.
Pipen fikk en helt annen låt, og fikk tilbake at de så det som svært sannsynlig at jeg skille få de pengene jeg har krav på.
Så da får man bare vent å se.

Så forøvrig at DY faktisk hadde "ekte" kansellelringer ut fra OSL denne dagen, og regner med at de i ettertid prøver å kjøre en spansk en på 7201 flighten.

Det sagt, så fikk vi veldig god service i Bangkok, og fikk god hjelp til ombookong allerede på chaten rett etter at jeg hadde fått sms om kansellering.

Edit: Dere får leve med noen skriveleifer, liten telefon om dagen.
11.01.23: BKK-MUC-OSL-TRD

Last edited by FamilyGuy; 11-01-2018 at 00:33.
FamilyGuy is offline