View Single Post
Old 02-10-2017, 10:28   #8
Polaris
Free Luigi

Default Re: MOW goes Ryan - play by play ..

Quote:
Originally Posted by Bergern View Post
Tja, hva skal man si?
Virker jo ikke akkurat fristende, men heller ikke direkte frastøtende. Er pris og tid riktig, vil jeg nok vurdere det. Skal godt gjøres, da fordelene som GFB må inkluderes.
Reisen i seg selv er ikke nødvendigvis frastøtende (det jeg fant mest frastøtende var tilstanden toalettene var i ca 20-30 minutter inn i en flyvning på 3-4 timer til Hellas, men spørs om ikke det var det stappfulle flyet med grekere som hadde årsak i det). Ryanair er dritstrenge på priority boarding, og har klart å finne en ganske effektiv måte å gjennomføre den på. Fargen inne i flyet er vel forsåvidt noe frastøtende

Jeg savner litt info om hva MOW synes om de j~vlige setene? De føles som de ser ut, synes jeg. Heldig som hadde et cabin crew som var nøye, men det spørs om du ikke hadde rett i at vedkommende var ny (ergo ikke drttlei) siden hun var så nøye. På min ene reise med Ryanair løp purser rundt med tralle mens vi var på finale og hjulene var ute, og hennes lille apprentice så bekymret ut vinduet mens hun lefset noen poser inn i tralla, smalt tralla inn i sin hule, bremsene på, slag raua i setet sitt og hadde sine egne setebelter på ca 15 sekunder før touchdown. Aldri sett makan til tempo og stress, og den "cabin cleared"-meldinga til pilotene må ha vært en kreativ en