Quote:
Originally Posted by Hypern
Da ble det sånn at jeg røk på en errorfare booking til San Francisco i oktober, grunnen til at jeg poster en post her er at jeg ønsker å se litt mer, har satt av en uke som gjør at jeg kan leie en bil. Tenkte muligens å kjøre opp til Oregon eller noe, men ser det er ganske langt å kjøre opp til Portland som er vel den eneste byen i Oregon av en viss størrelse. Jeg har vært i San Francisco før og har sett stort sett det meste som er av interesse for turister så det er derfor jeg lurer på om jeg skal gjøre noe annet enn å være 1 uke i San Francisco med tildels høye priser på overnatting...
Alternativt kan jeg jo kjøre østover mot Reno og Nevada på I 80. Vet ikke hva kjennerne her synes jeg (egentlig spent på om jeg i det hele tatt kommer inn i USA, så håper jeg slipper secondary denne gang) men jeg er for glad i det landet til at jeg ikke kan dra dit. Men nå har jeg i det minste booket noe som er litt mer normalt enn 2 dager så kanskje CBP ikke bekymrer seg så mye den her gang. Ellers ser jeg jo at det går tog til Reno så kanskje gjøre noe så uortodoks i USA som å ta toget? Jeg er jo glad i å ta toget, litt mindre stress enn å kjøre selv. Enda bedre man kan nyte en pils i kafevogna.
|
Liker du øl, og da Vestkyst
IPA spesielt, så er denne plassen verdt et besøk en times tid nord for byen, midt i Napa Valley:
https://russianriverbrewing.com/pages/brew-pub